Zobrazují se záznamy 1335-1354 z 1608

    • Validace procesních diagramů v metodě BORM 

      Autor: Bambas Jaroslav; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Podloucký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Tato bakalářská práce se zabývá procesními diagramy metody BORM. Hlavním cílem je provedení syntaktické a sémantické analýzy ORD diagramů metody BORM, následné definování pravidel pro validní procesní diagram a navržení ...
    • Validátor anonymizačních modelů 

      Autor: Kateřina Kindlová; Vedoucí práce: Mlejnek Jiří; Oponent práce: Rybola Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací validátoru anonymizačního modelu do nástroje GEM Winch. Rozšíření je napsané do konzolové aplikace Winch Actor v programovacím jazyce Groovy. Analytická část se zabývá ...
    • Validátor regulárních výrazů realizovaný jako Webassembly 

      Autor: Filip Figuli; Vedoucí práce: Štěpán Pavel; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Informačné systémy narástli na popularite a je po nich všeobecne dnes najväčší dopyt. Ich vývoj však nieje jednoduchý a často obnáša celý tým programátorov, ktorý sa špecifikújú na časti takéhoto systému od vizuálneho ...
    • Vektorový grafický editor v prostředí webového klienta 

      Autor: Kvasnička Michal; Vedoucí práce: Řehořek Tomáš; Oponent práce: Franek Peter
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Verifikace OntoUML modelů na platformě OpenPonk 

      Autor: Marek Bělohoubek; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Blizničenko Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Tato práce se zaměřuje na vytvoření nového frameworku, který bude použit pro verifikaci OntoUML modelů na platformě OpenPonk. Pro to je nutné nejdříve popsat a analyzovat jazyk OntoUML a platformu OpenPonk. Na základě této ...
    • Veřejná část aplikace pro dětské domovy 

      Autor: Baierl Jakub; Vedoucí práce: Kačer Martin; Oponent práce: Matyáš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Věnná města českých královen - analýza projektu a rizik 

      Autor: Denis Drda; Vedoucí práce: Pavlíčková Petra; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Práce se zaměřuje na analýzu vzniklého projektu "Věnná města českých královen" (VMČK). Dále pojednává o následném návrhu řešení procesů v projektu spolu s doporučeními dalšího postupu pro lepší fungování projektu VMČK. ...
    • Věnná města českých královen - API pro ditribuci grafických modelů 

      Autor: Martin Čapek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Tato práce popisuje návrh a vývoj REST API pro editor virtuální reality. První část je věnována analýze funkčním požadavkům editoru virtuální reality a nefunkčním požadavkům na API, analýze nástrojů pro návrh API a stanovení ...
    • Věnná města českých královen - Digitalizace historického oblečení 

      Autor: Alena Žižková; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Grulich Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá digitalizací historického oblečení, které je oblékáno na generované postavy. Oblečené postavy budou využity v rámci projektu Věnná města českých královen. Práce analyzuje vývoj historického ...
    • Věnná města Českých Královen - Import 3D modelů do Unreal Engine 4 

      Autor: Tadeáš Bušek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá vývojem zásuvného modulu, který bude zajišťovat import 3D modelů z databáze projektu Věnná města českých královen do Unreal Engine 4. Součástí práce je analýza projektu Věnná města českých královen a ...
    • Věnná města českých královen - Interakce v historickém městě ve virtuální realitě 

      Autor: Klára Matoušková; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá analýzou a návrhem historických interakcí ve virtuální realitě. V práci analyzuji hardwarové zařízení virtuální reality. Zmíním různé typy výstupních a vstupních zařízení včetně podrobnější analýzy HTC ...
    • Věnná města českých královen - jádro 

      Autor: Daniel Vančura; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
      Ve své práci se věnuji analýze a návrhu nové verze stěžejní části projektu Věnná města českých královen, tj. datovému úložišti a k němu příslušícím komunikačním API. Jedním z konečných cílů projektu je tvorba a zobrazení ...
    • Věnná města českých královen - Lokalizační modul 

      Autor: Lukáš Melcher; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce rozebírá možnosti využití metod strojového zpracování obrazu pro určení pozice pomocí knihovny OpenCV. Diskutuje rovněž využitelnost metody pro účely virtuální a rozšířené reality. Na základě rozpoznání známých ...
    • Věnná města českých královen - Mobilní klient 

      Autor: Tomáš Kiec; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Tato bakalářská práce navazuje na prototyp aplikace rozšířené reality projektu Věnná měst českých královen, na kterém se FIT ČVUT podílí. Zabývá se analýzou současného návrhu a možností jeho využití v této práci, návrhem ...
    • Věnná města českých královen - pokročilý export grafických formátů 

      Autor: Filip Ruta; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu existujících problémů při importu a exportu mezi používanými 3D grafickými programy. V teoretické části se zabývá zejména jejich využitím, specifikacemi a uvádí, v jakých ...
    • Věnná města Českých Královen - Prototyp klienta v herním enginu Unreal Engine 4 

      Autor: Hanna Korniushyna; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací historické scény ve virtuální realitě na základě dat z datového úložiště. Dalším z cílů této práce je modifikace zásuvného modulu pro generování budov v ...
    • Věnná města českých královen - Schvalovací systém pro 3D modely ve virtuální realitě 

      Autor: Marek Klofáč; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, implementací a nasledným testováním dříve navrženého schvalovacího procesu pro kontrolu kvality 3D modelu od Ing. Michala Martínka. Vzhledem k tomu, že výsledkem je aplikace ve ...
    • Věnná města českých královen - Uživatelské rozhraní mobilního klienta 

      Autor: Lukáš Brhlík; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Má bakalářská práce je součástí projektu Věnná města českých královen. Cílem tohoto projektu je mimo jiné tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, zaměřující se na zobrazování historických verzí ...
    • Věnná města českých královen - Úprava 3D modelů ve virtuální realitě 

      Autor: Patrik Křepinský; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      V analytické části práce zpočátku popisuje zařízení HTC Vive a HTC Vive Pro, v této kapitole popisuje některé praktiky a časté problémy s virtuální realitou. Následně je popis některých technik manipulace a vizualizace 3D ...
    • Věnná města českých královen - Validace kvality meshe 3D modelů 

      Autor: Viktor Káčer; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Táto práca sa zaoberá základmi 3D modelov a ich elementmi, ako sú vrcholy, hrany a plochy, ktorých vzájomné usporiadanie sa nazýva geometria. Vysvetlené sú spôsoby, ako je možné geometriu modelov reprezentovať a v akých ...