Věnná města českých královen - Uživatelské rozhraní mobilního klienta
Dowry Towns of the Queens of Bohemia - Application user Interface
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lukáš Brhlík
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Má bakalářská práce je součástí projektu Věnná města českých královen. Cílem tohoto projektu je mimo jiné tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, zaměřující se na zobrazování historických verzí budov na jejich skutečných pozicích využitím prvků rozšířené reality. Moje práce má za úkol rozšířit funkcionalitu této aplikace o komplexnější uživatelské rozhraní. Práce se věnuje analýze současného mobilního klienta a podobných aplikací z pohledu uživatelského rozhraní. Částečně rozebírá principy návrhu uživatelského rozhraní pro aplikace s rozšířenou realitou pro systém Android. Na základě analýz jsou navrženy wireframy (drátové modely), na jejichž úrovni je následně provedeno uživatelské testování. Řešení je naprogramováno v jazycích Kotlin a XML. Navržené řešení je nasazeno na původní aplikaci a podrobeno UX testům. My bachelor thesis is a part of the Dowry Towns of the Queens of Bohemia project. Its goal is to create an application for devices running on Android \gls{os} aimed at displaying historical buildings at their actual place using augmented reality. My thesis aims to extend the funcionality of the app with more complex user interface. This thesis is devoted to the analysis of the mobile client's current state and similar applications from the user interface perspective. It partly covers principles of designing the user interface for augmented reality applications on Android OS. Low and high-fidelity wireframes are created based on previous analysis upon which user testing was conducted. The solution is programmed in Kotlin and XML programming languages. The proposed final product was merged with the original application and user experience tested.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]