Zobrazují se záznamy 329-348 z 1228

    • Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů 

      Autor: Li Vadim; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Marketingové plánování v podniku 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Šnajdr Radek; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Motlová Eva; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Javornická Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ...
    • Marketingový mix v podniku 

      Autor: Zemánek Lukáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ...
    • Marketingový plán 

      Autor: Cieslar Jan; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Gajdica Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR 

      Autor: Simona Hokrová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...
    • Marketingový přístup k internetovému bankovnictví 

      Autor: Černohorský David; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Brdek Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)
      Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém ...
    • Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping 

      Autor: Nguyenová Lucie; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá mystery shoppingem, což je jedna z metod marketingového výzkumu. Teoretická část obsahuje popis metody mystery shopping a jsou zde charakterizovány i související pojmy z oblasti marketingu a ...
    • Masová média a jejich vliv na mladou generaci 

      Autor: Vacek Aleš; Vedoucí práce: Semrád Jiří; Oponent práce: Škrabal Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou současných masových médií a jejich vlivem na společnost, především pak na mládež. Poukazuje na metody, které využívají některá média za účelem ovlivnění našeho vnímání, názorů ...
    • Mentoring jako metoda ve vzdělávání zaměstnanců (nejen) veřejné správy 

      Autor: Sezemská Lucie; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Prausová Ilona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Mentoring jako metoda vzdělávání (nejen) ve veřejné správě 

      Autor: Zelený Michael; Vedoucí práce: Ostrejšová Dita; Oponent práce: Janečková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Mentoring jako nástroj kariérního rozvoje 

      Autor: Jungwirth Tomáš; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      Předmětem této bakalářské práce je mentoring jako jeden z možných nástrojů kariérního rozvoje. Tato práce nejprve teoreticky zpracovává problematiku kariéry, kariérního rozvoje a mentoringu samotného. Poté se zabývá průzkumem ...
    • Metoda koučování v komerční televizi 

      Autor: Roháčová Zuzana; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Montag Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Metodická příprava učitele v prostředí celoživotního vzdělávání 

      Autor: Marek Prokop; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Krejčí Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Metodika elektrotechnických měření pro učební obor elektrikář - silnoproud 

      Autor: Beckl Robert; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Jirátko Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-08)
      Práce se zabývá tvorbou učebního textu pro vyučování předmětu Elektrotechnická měření pro obor elektrikář - silnoproud na Střední průmyslové škole Emila Kolbena v Ra-kovníku. První část práce je zaměřena na teoretickou ...
    • Metodika inovace školního vzdělávacího programu 

      Autor: Masopust Lukáš; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Váňa Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-03-01)
      Tato práce pojednává o inovaci stávajícího školního vzdělávacího program (SPŠE - Ječná, Školní vzdělávací program oboru 18-20-M-01 Informační technologie V3 ) vycházející z RVP 18 - 20 - M/01 Informační technologie. Upravuje ...
    • Metodika online vzdělávání 

      Autor: Adéla Šmejkalová; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Dobrovská Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)
      Bakalářská práce se zabývá Metodikou online vzdělávání. Je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá historií a vývojem e-learningu, organizací výuky, e-kurzem, formou ...
    • Metodika přípravy školení 

      Autor: Valentová Klára; Vedoucí práce: Andres Pavel; Oponent práce: Grummichová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-20)
    • Metodika výuky strojvedoucích 

      Autor: Kučera Tomáš; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-11)