Metodika online vzdělávání
Online education methodology
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Adéla Šmejkalová
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá Metodikou online vzdělávání. Je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá historií a vývojem e-learningu, organizací výuky, e-kurzem, formou e-learningu, výhodami a nevýhodami, rolí, výukovými metodami. Dále se zabývá vzděláváním v době pandemie covid-19 a výukovými aplikacemi. V praktické části najdeme výsledky dotazníkového šetření od studentů středního odborného učiliště v Praze, oboru Elektrikář. V závěru práce je uveden dopad studentů na jejich online vzdělávání v době pandemie covid 19. Výsledky jsou znázorněny pomocí komentovaných grafů. The Bachelor’s Thesis concerns the methods of online education. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the history and development of e-learning, organization of teaching, e-courses, various forms of e-learning, pluses and minuses of e-learning, roles, and teaching methods. Further, education and teaching during the COVID-19 pandemics is discussed, including implementation of various teaching applications. The theoretical part brings results of a questionnaire filled in by the students at a vocational secondary school in Prague, specialization electrician. The last part of the thesis analyses the effect of COVID-19 pandemics on students’ online education. The results are in the form of graphs with commentaries.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]