Marketingový mix v podniku
Marketing mix in the enterprise
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Zemánek Lukáš
Vedoucí práce
Kavan Michal
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a popisuje jeho dílčí nástroje. Cílem praktické části je zkoumání a zhodnocení marketingového mixu ve zvoleném podniku. V závěru práce jsou navržena doporučení pro vznik nového marketingového mixu. The subject of the bachelor thesis ?Marketing mix in the enterprise? is analysis of the current marketing mix of chosen enterprise and a proposal of changes, that will lead to a new conception of marketing mix. The theoretical part describes concepts of marketing mix with a focus on ?4P? model and describes all of its sectional instruments. The objective of practical part is research and valorize of marketing mix in enterprise. In conclusion of this bachelor thesis there are recomendations for the formation of the new marketing mix.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]