Zobrazují se záznamy 1004-1023 z 1228

    • Varianty finančního krytí investice a jejich dopad do celkové majetkové a finanční situace podniku 

      Autor: Křivanová Aneta; Vedoucí práce: Freiberg František; Oponent práce: Knoflíček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22)
    • Vedení a vůdčí osobnosti podniku, role manažera, vedení skupin v podmínkách podniku 

      Autor: Pagáč Jan; Vedoucí práce: Montag Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)
    • Vedení a vůdčí osobnosti podniku, role manažera, vedení skupin v podmínkách podniku ADFORS SAINT-GOBAIN 

      Autor: Dvořák Tomáš; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Holá Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá tématem vedení skupin a vůdčích osobností v podniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a rozdíly mezi nimi, jelikož v této problematice jsou užívána různá pojmenování, ale jejich ...
    • Vedení lidí a manažerské schopnosti v rámci konrkétní společnosti X 

      Autor: Masliankova Yuliya; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-18)
      Bakalářská práce se zaměřuje na práci manažera v prodejně oděvů. Cílem práce je zhodnotit nedostatky současného stavu ve vedení manažera a formulovat návrhy pro zlepšení fungování prodejny. Teoretická část se zaměřuje ...
    • Vedení personální agendy a ochrana osobních údajů 

      Autor: Němcová Pavla; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Vykrutová Andrea
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Vedení podniku a role vedoucího ŘLZ v podmínkách podniku X 

      Autor: Jurčík Štěpán; Vedoucí práce: Sláma Jaromír; Oponent práce: Dědičová Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Vedení podniku a role vedoucího ŘLZ v podmínkách podniku X 

      Autor: Kozák Jan; Vedoucí práce: Sláma Jaromír; Oponent práce: Šnýdrová Markéta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22)
    • Vedení účetnictví a evidence pro daňové účely 

      Autor: Mazánek Filip; Vedoucí práce: Beran Theodor; Oponent práce: Jurková Jitka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Obsahem práce "Vedení účetnictví a evidence pro daňové účely" je seznámit se se zásadami používanými pro vedení účetnictví a účetní evidence, pohledem na vedení obou typů účtování a hodnocením vybrané firmy BLIK s.r.o. na ...
    • Věrnostní programy na spotřebitelských trzích a věrnostní program Sphere Card 

      Autor: Krbec David; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Velíšková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-05-06)
      Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje - věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje ...
    • Virtuální a rozšířená realita ve výuce odborných předmětů 

      Autor: Radek Semelka; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Štyks Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-12)
      Tato práce se zabývá tématem virtuální a rozšířené reality ve vzdělávání v odborných předmětech a další využití při vzdělávání dospělých v SOU a firmě ŠKODA AUTO a.s. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V ...
    • Virtuální laboratoře 

      Autor: Koleš Jan; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Skočdopole Narovec Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-19)
    • Virtuální laboratoře v moderní výuce 

      Autor: Novák Jiří; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Hudeček Dušan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-26)
    • Vlastnosti leadrů na manažerských pozicích 

      Autor: Martin Jemelka; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou vůdcovství, charakteristikou vlastností vůdců a mírou zastoupení těchto vlastností na různých úrovních řízení. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které se popisuje pojem ...
    • Vliv chování externího zařízení na komunikaci 

      Autor: Jiří Vlček; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Novák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Tématem bakalářské práce je vliv chování externího zařízení na komunikaci s infotainmentem. Jedná se o problematiku, která se vyskytuje v prostředí projektového managementu ve společnosti Škoda Auto a.s. První oblast se ...
    • Vliv firemní kultury na motivaci zaměstnanců 

      Autor: Coubalová Kateřina; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Feliciani Ivana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury a jejím vlivem na motivaci zaměstnanců. V teoretické části bakalářské práce dochází k vymezení základních pojmů, které jsou následně využívány v navazující empirické ...
    • Vliv globalizace na fungování společnosti 

      Autor: Karásková Barbora; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Blinka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Vliv internetu a sociálních sítí na poruchy příjmu potravy 

      Autor: Kateřina Hrabětová; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Vobořilová Jarmila
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-12)
      Mnoho výzkumů již potvrzuje vliv internetu a sociálních sítí na postoje a chování lidí, zvláště v cizině je toto téma mnohem více diskutováno a není bráno na lehkou váhu. V současné době se stávají sociální sítě stále ...
    • Vliv kognitivní disonance na motivaci a spokojenost studentů vysokých škol 

      Autor: Píša Václav; Vedoucí práce: Poláčková Šolcová Iva; Oponent práce: Čekalová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Vliv kyberstalkingu na sociální život v adolescenci 

      Autor: Marek Razím; Vedoucí práce: Nesvadba Petr; Oponent práce: Veteška Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Autor se ve své bakalářské práci zabývá fenoménem kyberstalkingu a jeho vlivem na sociální život mladých lidí v období adolescence. V první části autor charakterizuje vývojové etapy lidského života od narození až po stáří, ...
    • Vliv marketingových strategií na spotřebitele 

      Autor: Friedrichová Klára; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Johnová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      V mé bakalářské práci se věnuji marketingovým strategiím, které působí na spotřebitele. Cílem této práce je čtenáři přiblížit principy marketingových strategií a zhodnotit jejich vliv na spotřebitele. V teoretické části ...