Zobrazují se záznamy 1194-1213 z 1729

    • S10W: Vizualizace plně procedurálního dynamického terénu na velkoplošné obrazovce 

      Autor: Vomastek Michal; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      Bakalářská práce se zabývá automatickým generováním rozsáhlé scény, která je generována procedurálně a následně zobrazena na velkoplošném zobrazovacím zařízení. Scéna obsahuje stromy, trávu, keře a další přírodní prvky. ...
    • S10W: Vizualizace plně procedurálního dynamického terénu se zaměřením na generování biomů 

      Autor: Bubeníček Tomáš; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-17)
      Tato práce si klade za cíl prozkoumat možnosti vizualizace procedurálně generovaného terénu na velkoplošných zobrazovacích zařízeních a zaměřuje se při tom na různorodost terénu. Analyzuje různá velkoplošná zařízení, způsoby ...
    • SaaS prototyp poskytující webové rozhraní pro serverless vektorové databáze 

      Autor: Michal Kornúc; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Táto práca sa špecializuje na návrh architektúry a vývoj prototypu Multiverse UI SaaS -- webovej aplikácie, ktorá je súčasťou serverless služby Multiverse. Multiverse je kompletné riešenie zamerané na optimalizované ...
    • SAGE2 - Vstupní zařízení a ovládání platformy 

      Autor: Kristýna Böhmová; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Melnikov Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato práce se zabývá možností propojení herních vstupních zařízení se SAGE systémem. Rozebírá základní informace o vstupních zařízení a architektuře SAGE. Na základě podrobné analýzy, testovaní a implementace několika ...
    • SAGELab - Android manager zařízení SAGE 

      Autor: Pham Tat Dat; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Melnikov Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci Android aplikace pro řízení zařízení SAGE. Aplikace je navržena na základě požadavku pohodlnějšího ovládání zařízení SAGE oproti současným možnostem. V práci jsou ...
    • SAGELab - Bezdotykové ovládání 

      Autor: Sedláček Lukáš; Vedoucí práce: Melnikov Jiří; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-09)
      Práce se zaměřuje na problém bezdotykového ovládání vizualizačního prostředí SAGE2. Hlavním tématem je analýza dostupných řešení bezdotykového ovládání telestěny a zařízení určených ke snímání pohybu. Rešerše také obsahuje ...
    • SAGELab - Distribuované zobrazování obrazových dat ve vysokém rozlišení na zařízení SAGE 

      Autor: Kubišta Jiří; Vedoucí práce: Melnikov Jiří; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-09)
      Systém SAGE umožňuje týmům uživatelů spravovat jejich data na stěně složené z mnoha displejů. Pomocí vizualizací a animací mohou uživatelé zobrazovat velké množství informací a manipulovat s nimi. Cílem této práce je ...
    • SAGELab - Management multimediálních materiálů 

      Autor: Pečev Adam; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Melnikov Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Tato práce analyzuje a hodnotí modul Správce souborů (Media Browser), který je součástí aplikace SAGE2. Jedná se o aplikaci, díky které se aktivně používá laboratoř SAGELab na FIT ČVUT ve 14. patře budovy A. Na základě ...
    • SAGElab - ovládání gesty prostřednictvím Kinect 2.0 

      Autor: Kasalický Tomáš; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Ubik Sven
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-16)
      Cílem této bakalářské práce bylo prostudovat existující technologie využívající hloubkové senzory a detekci gest a aplikovat získané vědomosti při návrhu řešení ovládání gesty pro vizualizační prostředí SAGE2 za pomocí ...
    • SAGELab - Plánovač prezentací 

      Autor: Štecha Vojtěch; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Melnikov Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      V této práci se zabývám aplikací SAGE2(TM), přesněji se zaměřím na část pro tvorbu prezentačního materiálu, který budu rozšiřovat o nové funkce. Analyzuji tento plánovač prezentací a porovnám ho s funkcionalitou, která je ...
    • SAGELab - REST rozhraní zařízení SAGE 

      Autor: Brém Ondřej; Vedoucí práce: Melnikov Jiří; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-09)
      Tato práce se zaměřuje na zpřístupnění technologií Ultra HD v laboratoři SAGE široké veřejnosti. Laboratoř umožňuje přístup k telestěně uživatelům z širokého spektra oborů mimo IT. Tato práce má umožnit propojení uživatelsky ...
    • SAGELab - Správa multimediálních materiálů na cloud úložišti 

      Autor: Svoboda Roman; Vedoucí práce: Melnikov Jiří; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-09)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout, implementovat a otestovat backend do týmově vyvíjené webové aplikace, na jejíž implementaci nyní spolupracuje několik bakalantů. Aplikace je zaměřená na přípravu prezentace ...
    • SaveIT - Aplikace pro sdílení herního postupu 

      Autor: Jakub Vondráček; Vedoucí práce: Malec Oldřich; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      Práce se zabývá tvorbou desktopové aplikaci umožňující sdílení a verzování herního postupu u her, které podporují multiplayer hostovaný na počítačích uživatelů. Na začátku práce byla provedena analýza konkurenčních řešení ...
    • Sběr dat v herních komunitách 

      Autor: Luděk Rájecký; Vedoucí práce: Baier Jan; Oponent práce: Vozárová Pavla
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sběru dat a jejich následného použití v herních komunitách, kde se zaměřuje na data, která uživatelé jednak sami sbírají, tak následně sami používají, tedy nejde o data o hráčích ...
    • Scénáře pro čtyřkolového robota 

      Autor: Kovářík Karel; Vedoucí práce: Skrbek Miroslav; Oponent práce: Macek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Scheduler podporující multiplatformní prostředí 

      Autor: Ondřej Závodný; Vedoucí práce: Zýka Ondřej; Oponent práce: Olšák Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá spouštěním a monitorováním úloh v kontextu plánovačů. Úlohy jsou ovládány z jazyka Java a mohou být spouštěny na více platformách. Je vytvořen návrh jednotného rozhraní, které umožňuje práci ...
    • Score table - Android 

      Autor: Klusák Michal; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Jeschke Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením frameworku (šablony) a jeho následnému použití v mobilní aplikaci pro zaznamenávání aktuálního stavu kolektivních sportovních zápasu pro operační systém Android. Nejprve jsem ...
    • Sdílení HTTP cache mezi webovými servery 

      Autor: Ondřej Polanecký; Vedoucí práce: Sedlák Daniel; Oponent práce: Prachař Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Cachování je jedna z nejefektivnějších metod na zrychlení většiny aplikací. Je tedy důležité, aby byla cache co nejvíce využívána. V této práci se budeme věnovat zlepšení využití cache webového serveru NGINX ve vícevrstvém ...
    • Sdílený zpěvník 

      Autor: Srogončíková Jana; Vedoucí práce: Pavelka Jiří; Oponent práce: Buchtela David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-21)
      Práce se zabývá mapováním oblasti hudebních aplikací a porovnává požadavky cílových skupin uživatelů se současným stavem. Hlavním cílem je navrhnout aplikaci, která co možná nejvíce usnadní lidem práci s hudebními texty a ...
    • Sedm statečných - optimalizace animací 

      Autor: Petr Hromják; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)
      Tato bakalářská práce se zabývá animacemi postav. V práci jsou předvedeny základní principy a postupy tvorby 3D modelu postav a jejich následné animace. Z animačních metod je blíže rozvedena kosterní animace, s čímž souvisí ...