SAGE2 - Vstupní zařízení a ovládání platformy
SAGE2 - Input devices and platform remote
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kristýna Böhmová
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Melnikov Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá možností propojení herních vstupních zařízení se SAGE systémem. Rozebírá základní informace o vstupních zařízení a architektuře SAGE. Na základě podrobné analýzy, testovaní a implementace několika způsobů propojení, jsem přišla na způsob komunikace gamepadu a SAGE serveru. Dále se zabývám některými částmi prototypu videohry, vyvíjené v Unity enginu a exportované jako WebGL aplikace pro SAGE. Představuji několik základních možností implementace umělé inteligence. Prototyp byl vytvořen v průběhu minulého roku v mém volném čase a v rámci předmětu Programovaní grafických aplikací. This bachelor thesis addresses the possibility of connecting game input devices with SAGE system. It analyzes basic information about input devices and SAGE architecture. On the basis of the detailed analysis, testing and implementation of a few methods of connnecting, I have come up with a way for gamepad to comunicate with SAGE server. In addition, I address some parts of the video game prototype developed in the Unity engine and exported as a WebGL application for SAGE. I present a few simple methods how to implement artificial intelligence. The prototype was created during last year and I have worked on it in my free time and also during school subject Programming of graphical applications.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1745]