Zobrazují se záznamy 914-933 z 1608

    • Paralelizace ETL procesů DW ČVUT - případová studie 

      Autor: Kristina Zolochevskaia; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Karol Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Tato bakalářská práce se zabývá paralelizaci procesů Extract, Transform, Load (ETL) v rámci datového skladu Českého vysokého učeni technického (DW ČVUT) s cilem zlepšit výkon. Stávajici řešeni, které se opirá o sekvenčni ...
    • Paralelizácia ETL procesov DW ČVUT s využitím nástroja Pentaho 

      Autor: Adam Marhefka; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Karol Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Táto bakalárska práca sa zaoberá paralelizáciou ETL procesov Dátového skladu ČVUT. Cieľom je analyzovať možnosti aktuálne používaného nástroja Pentaho Data Integration z pohľadu splnenia požiadaviek a v prípade potreby ...
    • Parametrické modelování halových konstrukcí 

      Autor: Robin Blažek; Vedoucí práce: Štěpán Pavel; Oponent práce: Hron Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem aplikace sloužící k parametrickému modelování halových konstrukcí v inženýrském softwaru Tekla Structures. V teoretické části práce je provedena analýza dostupných aplikací, které ...
    • Parametricky vygenerovaný 3D model hradu 

      Autor: Petra Svíčková; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Procedurální generování obsahu je stále se rozvíjející oblast, která již teď nabízí množství způsobů, jak tvořit obsah do her i filmů. Tato práce se zabývá představením základních metod generování obsahu obecně, stejně ...
    • Parser AsciiDocu v JavaScriptu 

      Autor: Komoráš Radek; Vedoucí práce: Jirůtka Jakub; Oponent práce: Trávníček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Tato práce se zabývá analýzou jazyka AsciiDoc, resp. jeho implementací Asciidoctor, a návrhem formální gramatiky, která je využita pro vytvoření syntaktického analyzéru v jazyce Javascript. Pro zápis gramatiky je zvolen ...
    • Pattern matching v C11 

      Autor: Jan Jindráček; Vedoucí práce: Křikava Filip; Oponent práce: Trávníček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Pattern matching je mechanismus který se využívá ve velkém množství programovacích jazyků, kde je využit jako způsob jak prověřit, jestli daný výraz, objekt, a nebo proměnná má vlastnosti nebo obsah specifikovaný daným ...
    • Párování plateb a výpočet dlužné částky v UMŠ Lvíčata 

      Autor: Lacný Jakub; Vedoucí práce: Smítka Jiří; Oponent práce: Pavlíčková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-20)
      Cílem práce je zanalyzovat potřeby Univerzitní mateřské a základní školy Lvíčata a na jejich základě vytvořit webovou aplikaci určenou k evidenci plateb a jejich párování s jednotlivými žáky. Výsledkem je aplikace, která ...
    • Personalizace uživatelských rozhraní pro vizualizaci dat 

      Autor: Endršt Martin; Vedoucí práce: Kordík Pavel; Oponent práce: Řehořek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-18)
      Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním využitelnosti interaktivní evoluce k personalizaci zobrazení dat. Během řešení byly nejprve prozkoumány některé aplikace využívající interaktivní evoluci a analyzován jejich přístup ...
    • PicTrvl - mobilní aplikace na vyhledávání míst 

      Autor: Matyáš Procházka; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Malec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a následnou realizací mobilní multiplatformní aplikace na vyhledávání turisticky atraktivních míst. Existující produkty trpí omezenou nabídkou počtem i typem míst. Tato aplikace přináší ...
    • Plasmoid pro Remember the milk 

      Autor: Dvořák Karel; Vedoucí práce: Guth Ondřej; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Tato práce pojednává o návrhu a implementaci miniaplikace na plochu určené k organizaci úkolů využívající služby Remember the milk. Na základě požadavků a výsledků analýzy je navržena nová miniaplikace eliminující problémy ...
    • Platforma pro chytrou domácnost využívající WIFI spojení jednotek s RaspberryPI 

      Autor: Tomáš Trejdl; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Daňhel Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Chytrá domácnost je pojem, který označuje moderní domácnosti, kde lze spotřebiče, osvětlení nebo jiná elektronická zařízení ovládat na dálku prostřednictvím počítačové sítě a automatizovat jejich funkce. Tato práce se ...
    • Platforma pro komunikace mezi Android a Arduino 

      Autor: Juraj Filan; Vedoucí práce: Polách Radomír; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Táto bakalárska práca opisuje proces tvorby platformy pre komunikáciu medzi mobilným zariadením Android a väčším množstvom zariadení Arduino pomocou bezdrôtovej technológie Bluetooth. Hlavnou témou práce je analýza, návrh ...
    • Platforma pro podporu interaktivního městského mobiliáře využívající procesor ESP32 

      Autor: Jakub Topič; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Miškovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, implementací a testováním systému pro podporu interaktivního městského mobiliáře. Hlavní částí tohoto systému je prototyp řídicí jednotky založené na procesoru ESP32, která v ...
    • Platforma pro soutěže AI agentů 

      Autor: Ondřej Vaniš; Vedoucí práce: Bernhauer David; Oponent práce: Jelínek Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Tato práce se zabývá návrhem a vytvořením platformy pro soutěžení AI agentů v tahových strategických hrách. Pro řešení byla zvolena klient--server architektura. Kód AI agenta běží na straně klienta a připojuje se k hernímu ...
    • Platformová 2D hra pro OS Android v Unity3D 

      Autor: Šveigr Michal; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Klán Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato práce seznamuje čtenáře s herním enginem Unity3D a popisuje vývoj 2D platformové hry pomocí tohoto enginu. V rámci přípravy na vývoj této hry byl vypracován herní návrhový dokument (game design document), který popisuje ...
    • Plánovač alokací na projektech 

      Autor: Martin Německý; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Bakalářská práce se zabývá problémem alokaci zdrojů (zaměstnanců) na projekty, kde hlavnim kritériem přiřazeni jsou preference zaměstnanců na projekty. Je zde využita technika constraint programming, která dovoluje problém ...
    • Plánování směn 

      Autor: Rafaj Tomáš; Vedoucí práce: Vogel Josef; Oponent práce: Halaška Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Počítačová hra - realtime strategie inspirovaná hrou Starcraft 

      Autor: Jakub Hrabálek; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je zejména implementace počítačové hry žárnu strategie v reálném čase. Jsou popsány základní mechaniky a principy hry. Práce se zabývá analýzou a návrhem hry a popisem řešení problémů a algoritmů, ...
    • Podnikatelský plán pro firmu dodávající e-learningový portál 

      Autor: Polák Jiří; Vedoucí práce: Buchtela David; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Tato bakalářská práce popisuje nejprve teorii pro vypracování podnikatelského plánu. Teoretická část slouží jako souhrn požadavků pro jeho vytvoření. V druhé části je vypracován příklad takového plánu prakticky. Praktická ...
    • Podnikatelský plán pro založení podniku v IT/ICT odvětví 

      Autor: Ulrich Jakub; Vedoucí práce: Hynoušová Zuzana; Oponent práce: Buchtela David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)