ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Platforma pro soutěže AI agentů

Platform for AI Agent Competitions

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Ondřej Vaniš
Vedoucí práce
Bernhauer David
Oponent práce
Jelínek Roman
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a vytvořením platformy pro soutěžení AI agentů v tahových strategických hrách. Pro řešení byla zvolena klient--server architektura. Kód AI agenta běží na straně klienta a připojuje se k hernímu serveru přes síť. Průběh hry je řízen skrze události posílané prostřednictvím protokolu WebSocket. Herní server běží v runtime prostředí Node.js. Na hře Othello byla otestována funkčnost platformy a bylo ukázáno, že Node.js je dostačující řešení pro obsluhu až 180 současně připojených dvojic agentů. Byla demonstrována lineární závislost celkové doby běhu v závislosti na počtu souběžných spojení pro hry s konstantní časovou složitostí na zpracování jednoho tahu. Bylo předvedeno, že implementované řešení je postačující pro pořádání jednoduchých tahových her.
 
This thesis focuses on the design and creation of a platform for competing AI agents in turn-based strategy games. The solution is based on the client--server architecture. The code of the AI agent runs client-side and connects to the game server via a network. The course of a game is managed by events sent via the WebSocket protocol. The game server runs in Node.js runtime environment. The functionality of the platform was tested on game Othello. It was shown that Node.js is sufficient solution for managing up to 180 simultaneously connected pairs of agents. A linear dependence of total match time was demonstrated, depending on the number of simultaneous connections for games with constant time complexity for the processing of a single turn. It was also shown that the implemented solution is satisfactory for simple turn-based games.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/83482
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (717.4Kb)
POSUDEK (136.3Kb)
POSUDEK (135.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1745]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV