• Adaptace pracovníků v organizaci 

      Autor: Michal Munzar; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Bakalářská práce se věnuje procesu adaptace pracovníků v organizacích. Cílem práce je prozkoumat systém adaptace pracovníků ve vybrané organizaci, posoudit stávající stav, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout ...
    • Adaptace zaměstnanců 

      Autor: Ulrychová Iva; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-07)
      Téma, kterým se tato práce zabývá je adaptace zaměstnanců. Cílem mé práce bude doporučení ke zlepšení nastaveného procesu adaptace v daném podniku. Teoretická část práce je zaměřena na rozbor tématu a vysvětlení daných ...
    • Analýza a návrh zlepšení procesů managementu inovací v době Koronavirové krize 

      Autor: Karina Timkanova; Vedoucí práce: Jemala Marek; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Pandemická krize COVID-19 ukázala, že mnoho společností nebylo připraveno na narušení byznysu tak velkého rozsahu. Podniky nedokázaly přejít na dálkovou práci a nové technologie a opustily trh. Cílem této bakalářské práce ...
    • Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti 

      Autor: Kateřina Tomášová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Bilinská Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se ...
    • Analýza a vyhodnocení kvality služeb 

      Autor: Şahin Deniz; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce na téma analýza a vyhodnocení kvality služeb je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metodou Mystery shoppingu je zde analyzována kvalita služeb mobilních operátorů, a to na základě předem ...
    • Analýza firemní kultury a návrh na její změnu 

      Autor: Krejčí Monika; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Čížková Martina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato bakalářská práce obsahuje dvě části, přičemž náplní první teoretické části práce je popis firemní kultury, jejích znaků a typologií. V praktické části práce je strukturovaně popsána firemní kultura v reálné firmě ...
    • Analýza firemní kultury a návrh změny 

      Autor: Martina Satková; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu firemní kultury společnosti PEMM Brno, spol. s r.o. s cílem podat návrh na možné změny. V teoretické části je definována firemní kultura, jsou popsány jednotlivé prvky firemní ...
    • Analýza fluktuace zaměstnanců ve vybrané společnosti 

      Autor: Kateřina Rambousková; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Hájková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je popsat problém fluktuace zaměstnanců, analyzovat nejčastější důvody fluktuace a navrhnout vhodná doporučení. Teoretická část této práce popisuje, jaké jsou druhy fluktuace, jakým způsobem lze ...
    • Analýza fluktuace zaměstnanců ve vybraném podniku 

      Autor: Herainová Zuzana; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Hujberová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-07)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu příčin nežádoucí fluktuace zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje hlavní poznatky týkající se fluktuace, jejího dělení, důsledků a toho, jak ji měřit. Dále ...
    • Analýza hodnocení zaměstnanců 

      Autor: Kalhousová Lucie; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Čermák Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením zaměstnanců. Teoretická část zabývající se hodno-cením zaměstnanců, metodami hodnocení, hodnotiteli a hodnocenými zaměstnanci vychází z odborné literatury. Praktická část se skládá ...
    • Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping 

      Autor: Kristýna Novotná; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Cílem bakalářské práce na základě metody mystery shopping je z analyzovat zákaznickou zkušenost ve vybrané společnosti CineStar a společnosti XY, a to celkem na 6 pobočkách. Pro tyto návštěvy je sestavený scénář a formulář ...
    • Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping 

      Autor: Adéla Nováková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, ...
    • Analýza marketingové propagace konkrétní společnosti 

      Autor: Strnadová Kristýna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh ...
    • Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B 

      Autor: Lukáš Löffelmann; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení ...
    • Analýza marketingové strategie vybrané firmy 

      Autor: Daniel Balov; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie ...
    • Analýza marketingového mixu vybrané společnosti 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Prusa Research a.s. Práce není omezena pouze na jednu složku marketingového mixu, ale soustředí se na všechny jeho nástroje. Teoretická část představuje ...
    • Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu 

      Autor: Ladislav Dlask; Vedoucí práce: Mervart Michal; Oponent práce: Šeráková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepšení v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se dále zaměřuje na ...
    • Analýza marketingu vybrané technologické firmy 

      Autor: Kateřina Nývltová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického ...
    • Analýza nedostatku zaměstnanců ve vybraných potravinářských společnostech 

      Autor: Makrlík Dušan; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Práce zkoumá příčiny, důsledky a řešení nedostatku zaměstnanců ve vybrané po-travinářské společnosti s cílem navrhnout opatření k přilákání a udržení potřeb-ných zaměstnanců. Teoretická část vychází z odborné literatury a ...
    • Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí 

      Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ...