ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti

Analysis and Optimization Performance PPC Ads in Selected Company

Type of document
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE
BACHELOR THESIS
Author
Kateřina Tomášová
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Bilinská Petra
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se zabývá analýzou, optimalizací a návrhem nové PPC kampaně v kontextu realitního trhu. Následně je provedeno vyhodnocení a doporučení vhodných opatřeních pro další zlepšení. Přínosem práce je zvýšení účinnosti výkonnostních PPC reklam k dosažení vyšších náběrů nemovitostí za účelem zvýšení tržeb společnosti.
 
This bachelor thesis deals with Pay per Click advertising in the real estate market. The theoretical part provides knowledge from online marketing and communication mix, PPC ads and their advertising possibilities. The practical part deals with analysis, optimization and design of a new PPC campaign in the context of the real estate market. Subsequently, an evaluation and recommendation of appropriate measures for further improvement is made. The benefit of this work is to increase the efficiency of performance PPC ads to achieve higher real estate purchases to increase the company's revenue.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82465
View/Open
PLNY_TEXT (16.27Mb)
PRILOHA (5.366Mb)
POSUDEK (1.846Mb)
POSUDEK (614.5Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [149]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTInformační zdrojeAutorský zákonPodpora studiaJak psát VŠKPPodpora vědyHodnocení vědyOpen Access Aplikace V3S

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV