Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
Analysis of the Volkswagen Group Marketing on the European Market
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ladislav Dlask
Vedoucí práce
Mervart Michal
Oponent práce
Šeráková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepšení v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se dále zaměřuje na kooperaci mezi jednotlivými dvanácti značkami spadající pod tento koncern. Na základě poskytnutých údajů z interních zdrojů koncernu byla provedena analýza produktového portfolia, SWOT analýza, analýza komunikačního mixu. Také byla určena segmentace, targeting a positioning koncernu na evropském trhu. V závěrečné části práce byl proveden průzkum trhu pomocí metody dotazníkového šetření s cílem poskytnutí náhledu na zpětnou vazbu marketingových aktivit koncernu, možnou společnou spolupráci mezi 12 značkami spadajícími pod koncern a zhodnocení budoucnosti automobilové dopravy. The main target of this bachelor thesis is analysis of marketing methods the Volkswagen Group uses on the European market and eventually proposing improvements in marketing communication. The thesis also aims on cooperation between twelve particular brands that are parts of the Volkswagen group. According to researched internal data thesis aims to analyse product portfolio; strengths, opportunities, weaknesses, and threats (SWOT analysis) and also a communication mix of the Group. Thesis also gives insight into segmentation, targeting and positioning of the brand on the European market. At the final part of thesis, a forms has been made, whose main target was to research the market, propose improvements in the cooperation sector of the Volkswagen Group and clarify pontential future of the automotive market.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...