ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping

Analysis of the Quality of Customer Experience of a Selected Service Using the Mystery Shopping

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kristýna Novotná
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bakalářské práce na základě metody mystery shopping je z analyzovat zákaznickou zkušenost ve vybrané společnosti CineStar a společnosti XY, a to celkem na 6 pobočkách. Pro tyto návštěvy je sestavený scénář a formulář pro hodnocení, které slouží k nalezení nedostatků a jejich zaznamenávání. Teoretická část této práce se zabývá analýzou zákaznické zkušenosti, dále marketingovým výzkumem a v poslední řadě metodou mystery shopping. Praktická část je zaměřena na realizaci průzkumu, kde jsou představeny společnosti, dále je popsaná vlastní realizace. Na základě zhodnocení se porovnají společnosti mezi sebou a budou navržena pro každou z nich doporučení.
 
The aim of the bachelor's thesis based on the mystery shopping method is to analyze the customer experience in the selected company CineStar and the company XY, in a total of 6 branches. For these visits, a scenario and an evaluation form are drawn up, which are used to find deficiencies and record them. The theoretical part of this work deals with the analysis of the customer experience, then with marketing research and lastly with the mystery shopping method. The practical part is focused on the implementation of the survey, where the companies are introduced, and the actual implementation is also described. Based on the evaluation, companies will be compared with each other, and recommendations will be proposed for each of them.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115093
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.425Mb)
PRILOHA (1.533Mb)
POSUDEK (197.4Kb)
POSUDEK (625.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV