ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping

Analysis of the Quality of Customer Experience of a Selected Service Using the Mystery Shopping

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Adéla Nováková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2024-06-04



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, kde jsou pomocí fiktivních nákupů odhaleny nedostatky, které jsou následně analyzovány a poté navrhována možná řešení. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán design služeb, výzkum uživatelského zážitku a metoda Mystery Shopping. Praktická část práce začíná představením společnosti CX a navazuje na metodiku přípravy analýzy. Následuje sběr dat prostřednictvím uskutečněných návštěv, které jsou podrobně analyzovány a poté jsou navržena řešení nalezených nedostatků.
 
The aim of the bachelor thesis is to analyze the quality of customer experience of a selected service using the Mystery Shopping method. Based on established standards and a compiled Service Blueprint of the selected service, areas of examination are identified, where deficiencies are uncovered through fictitious purchases, which are subsequently analyzed, and possible solutions proposed. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes service design, user experience research, and the Mystery Shopping method. The practical part of the thesis begins with an introduction to the company CX and follows the methodology of analysis preparation. Data collection follows through conducted visits, which are thoroughly analyzed, and solutions to identified deficiencies are then proposed.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115237
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.669Mb)
PRILOHA (2.848Mb)
POSUDEK (624.1Kb)
POSUDEK (218.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [357]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Využití cloudových technologií v podnikání 

    Autor: Václav Koubek; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
    Tématem této bakalářské práce je využití cloudových technologií v podnikání a jejich analýza. Cílem této práce je analyzovat a navrhnout využití cloudových technologií, které by měly zefektivnit dosavadní využití ve vybraném ...
  • Cloudová infrastruktura pro zpracování velkých dat 

    Autor: Maroš Popovič; Vedoucí práce: Pulc Petr; Oponent práce: Vondra Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-02-06)
    This masters thesis aims to investigate deployment options for an Apache Flink application to a cloud infrastructure on AWS. We deployed the application across three fundamental parallel computation modes: Amazon Managed ...
  • DESIGN SLUŽEB VE ZDRAVOTNICTVÍ 

    Autor: Michaela Štetiarová; Vedoucí práce: Jaroš Jan; Oponent práce: Moravčík Marián
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
    Mentálne zdravie v 21. storočí stále označujeme za jednu z najviac tabuizovaných tém. Mladí ľudia do 24 rokov predstavujú jednu z najrizikovajších skupín. Nielenže v českej republike je samovražda v tejto vekovej skupine ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV