ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B

Marketing Strategy Analysis of BTL Healthcare Technologies in the B2B Market

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Lukáš Löffelmann
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení jeho významu, popis marketingového mixu, strategického řízení, typů strategie a procesu situační analýzy. Druhá část práce je zaměřena na analýzu prostředí podniku spolu s jejím zhodnocením a tvorbou návrhu na zlepšení aktuální situace.
 
The topic of this Bachelor thesis is Analysis of the marketing strategy of BTL Healthcare Technologies in the B2B market. The first part of this thesis explains the theoretical topics focusing on the definition of marketing and explaining its meaning, describing the marketing mix, strategic management, types of strategy and the process of situational analysis. The second part of the thesis focuses on the analysis of the company's environment along with its evaluation and the development of a proposal for improving the current situation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101790
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.109Mb)
PRILOHA (14.35Mb)
POSUDEK (858.2Kb)
POSUDEK (653.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [331]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Aplikace nástrojů digitálního marketingu při tvorbě marketingové strategie v podniku 

    Autor: Vojtěch Rous; Vedoucí práce: Stieberová Barbora; Oponent práce: Vaňková Lucie
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
    Tato diplomová práce se zabývá aplikací nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj marketingové strategie ve společnosti Braun GmbH známé především coby výrobce spotřební elektroniky, jako jsou holicí strojky, zastřihovače ...
  • Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik 

    Autor: Eva Chaloupková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
    Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV