Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Analysis of the Marketing Strategy of the Selected Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Daniel Balov
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie společnosti a navrhnout úpravy, které by zvýšily její efektivitu a konkurenceschopnost. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a komunikačním strategiím na trzích B2B a B2C. Praktická část práce představuje podrobnou SWOT a PESTLE analýzu, na základě kterých jsou formulovány návrhy pro zlepšení marketingové strategie, včetně implementačního plánu pro jejich zavedení. Práce ukazuje, že pečlivě zvolená a správně implementovaná marketingová strategie může výrazně přispět k upevnění pozice společnosti na trhu, zlepšení vztahů s klienty a získání nových zákazníků. This bachelor thesis deals with the analysis and optimization of the marketing strategy for an anonymized company operating in the B2B market. The main objective of the study is to identify key weaknesses in the company's current marketing strategy and to suggest modifications that would increase its effectiveness and competitiveness. The theoretical part focuses on the marketing mix and communication strategies in B2B and B2C markets. The practical part presents a detailed SWOT and PESTLE analysis, based on which suggestions for improving the marketing strategy are formulated, including an implementation plan for their implementation. The thesis demonstrates that a carefully selected and properly implemented marketing strategy can significantly contribute to strengthening the company's market position, improving client relationships, and attracting new clients.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]