Now showing items 29-48 of 178

    • Finanční a technická analýza firmy ČEZ a.s. 

      Author: Hofman Matěj; Supervisor: Toth Daniel; Opponent: Maialeh Robin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato práce obsahuje finanční a technickou analýzu firmy ČEZ a.s., které byly sestaveny s cílem zanalyzování současné situace podniku a vytvoření prognózy na budoucí období. Tyto analýzy byly zpracovány za použití platné ...
    • Firemní kultura a její vliv na pracovníky 

      Author: Plačková Sandra; Supervisor: Šikýř Martin; Opponent: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na vliv firemní kultury dopadající na motivaci a spokojenost zaměstnanců ve vybrané organizaci. Cílem práce je prozkoumat vliv firemní kultury na pracovníky ve vybrané organizaci, porovnat ...
    • Firemní kultura v procesu řízení inovací 

      Author: Kyusová Michaela; Supervisor: Švihlíková Svatava; Opponent: Pfeifer Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-20)
      Tato bakalářská práce pojednává o struktuře firemní kultury společnosti IMG, a.s. v souvislosti s řízením inovací. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou důležité pro pochopení souvislostí. Cílem ...
    • Generace Z - zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity 

      Author: Barbora Alžběta Hrotková; Supervisor: Němečková Iveta; Opponent: Charvátová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá zájmem studentů vysokých škol v České republice o zaměstnanecké benefity. V teoretické části práci jsou shrnuty základní charakteristiky generace Z a krátce představeny jednotlivé zaměstnanecké ...
    • Hodnocení kvality poskytovaných služeb vybraných bank pomocí metody Mystery Shopping 

      Author: Černá Veronika; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Cílem bakalářské práce je získat informace o produktech a úrovni kvality poskytovaných služeb jednotlivých konkurenčních bank s využitím metody Mystery Shopping. Cílem je získané údaje zhodnotit, porovnat a identifikovat ...
    • Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping 

      Author: Richard Ramisch; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
    • Hodnocení kvaloity poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping 

      Author: Tim Poláš; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Němečková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a ...
    • Hodnocení práce ve firmě SMP CZ a jeho další využití 

      Author: Fojtík Dominik; Supervisor: Šimonová Klára; Opponent: Říhová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Předmětem zájmu bakalářské práce je proces hodnocení práce, který se tato studie snaží popsat a definovat jeho možné využití v současné firemní praxi. Cílem tohoto pojednání je předložení souhrnné studie týkající se hodnocení ...
    • Hodnocení využití projektových technik a metod při zavádění nové výroby v průmyslovém podniku 

      Author: Krekulová Veronika; Supervisor: Fanta Petr; Opponent: Zralý Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato bakalářská práce se zabývá projektovým řízením v teoretické i praktické rovině. V teoretické části práce stručně popisuje projekt, jeho klíčové atributy, trojimperativ i životní cyklus. Dále se věnuje projektovému ...
    • Hodnocení zaměstnanců 

      Author: Andrea Sochová; Supervisor: Škorňová Eva; Opponent: Němečková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá hodnocením zaměstnanců. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané firmě, vyhodnotit nedostatky a navrhnou případná opatření, která pomohou ke zlepšení ...
    • HR v digitální ekonomice 

      Author: Pechová Helena; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Chundela Lubor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá HR trendy v éře Průmyslu 4.0. Hlavním cílem je stanovení HR trendů v souvislosti s digitalizací dle analýzy názorů vybraných personalistů v komparaci s očekávaným vývojem dle výzkumů. ...
    • Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC 

      Author: Pavlová Kristýna; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Minarčíková Silvia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na ...
    • Implementace nového benefitu ve velkém podniku 

      Author: Hübnerová Zuzana; Supervisor: Škorňová Eva; Opponent: Lovasová Dina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti řízení lidských zdrojů, psychologie a zaměstnaneckých benefitů vztahujících se k této bakalářské ...
    • Implementace vybraných technik Kaizen v konkrétní společnosti 

      Author: Štěpán Omelka; Supervisor: Švecová Lenka; Opponent: Kostelencová Kristýna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce je zaměřena na implementaci vybraných technik Kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost využívá, ...
    • Interkulturní komunikace v pracovním týmu 

      Author: Adamová Adéla; Supervisor: Šimonová Klára; Opponent: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce "Interkulturní komunikace v pracovním týmu" pojednává o motivaci k práci týmu složeného z Čechů a Kostaričanů dvou generací, X a Y. Práce je dělena na dvě hlavní části - na část teoretickou a část praktickou. ...
    • Internetový influencer jako nástroj marketingu 

      Author: Jessica Slavíková; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Hanzlík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...
    • Interní/externí produktová komunikace 

      Author: Samiec Zbyšek; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Šňupík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, ...
    • Kaizen a jeho využití v průmyslovém podniku 

      Author: Bradová Marie; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá filozofií neustálého zlepšování pomocí malých kroků, která je známá pod názvem Kaizen. Teoretická část popisuje Kaizen od jeho historického vývoje až po jednotlivé systémy, které celou filozofii ...
    • Kompetence absolventů FD ČVUT v praxi 

      Author: Stojaspalová Zdeňka; Supervisor: Škorňová Eva; Opponent: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Cílem této práce je analyzovat, jakými kompetencemi disponují absolventi magisterských oborů fakulty dopravní ČVUT v Praze, zjistit jaké kompetence považují za klíčové pro zaměstnavatele ve svém oboru studia (včetně toho, ...
    • Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora 

      Author: Nikola Korychová; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Macháčková Eliška
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...