Prohlížení Bakalářské práce - 32116 dle názvu
Zobrazují se záznamy 95-114 z 308
-
Management volnočasových aktivit – řízení komunikace
; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Veselá Monika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)Bakalářská práce se zabývá řízením procesu komunikace coby součásti managementu volnočasových aktivit u neziskových organizací. Jejím cílem je analýza struktury komunikace ve vybrané organizaci s následným návrhem řešení ... -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Bronec Oldřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí ... -
Marketing vybrané neziskové organizace
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ... -
Marketing vybrané neziskové organizace
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ... -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ... -
Marketingová analýza start-up firmy
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ... -
Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Gruber David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě ... -
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů ... -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. ... -
Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner
; Vedoucí práce: Knihová Ladislava; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským ... -
Marketingová strategie Domova pro seniory Háje
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskovém sektoru, konkrétně v Domově pro seniory Háje, příspěvková organizace. V práci je představena organizace a je provedena analýza stávající situace. Práce ... -
Marketingová strategie realitní kanceláře
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ... -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ... -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ... -
Marketingový mix vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Marketingový plán pro restauraci Nostalgie
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, ... -
Marketingový plán studentské formule: eForce FEE Prague Formula
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Kosina Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Bakalářská práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro studentský tým elektrické formule eForce FEE Prague Formula na probíhající sezónu 2017/2018. Na úvod jsou uvedeny informace o soutěži Formula Student a o ... -
Marketingový výzkum - Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Franková Elizabeth
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- ... -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ...