Zobrazují se záznamy 203-222 z 271

    • Vizuální nástroje marketingové komunikace 

      Autor: Michaela Niklová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a ...
    • Vliv Brexitu na zahraniční obchod ČR 

      Autor: Vítězslav Kochman; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Předmětem zkoumání této bakalářské práce je identifikovat hodnotu dopadu na vzájemný obchod mezi Českou republikou a Spojeným královstvím Velké Británie a Severního Irska po odhlasování vystoupení UK z Evropské unie. ...
    • Vliv mystery shoppingu na pracovní výkon ve vybrané společnosti 

      Autor: Tereza Trunčíková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu ve vybrané společnosti s cílem prozkoumat a posoudit jeho vliv na výkon pracovníků, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodné změny ve využívání mystery ...
    • Vliv nárůstu home-office během pandemie Covid-19 na bankovní průmysl 

      Autor: Katarína Kaššová; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-04)
      Bakalárska práca sa venuje problematike nárastu home office v bankovom sektore počas pandémie COVID-19. V obsahu práce analyzujem novodobý „trend“ v manažmente, ktorým je home office a aký veľký vplyv mal COVID-19 na ...
    • Vliv práce při studiu na budoucí pracovní uplatnění vysokoškoláků 

      Autor: Barbora Malá; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem bakalářské práce je zjistit vliv práce při studiu na budoucí pracovní uplatnění vysokoškolských studentů v závislosti na oboru studia a dalších faktorech jako například délka práce nebo velikost firmy. Teoretická ...
    • Vnímání zaměstnaneckých benefitů ve společnosti XY 

      Autor: Hanáková Petra; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Hosová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak současní zaměstnanci z různých oddělení vnímají zaměstnanecké benefity, do jaké míry jim rozumí a ví, co společnost nabízí. Teoretická část se zabývá odměňováním, druhy benefitů ...
    • Vyhodnocení inovace v řízení lidských zdrojů 

      Autor: Šárka Pospíšilová; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Krutská Renata
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem bakalářské práce je vyhodnotit inovace v konkrétních firmách po zavedení systému podle společnosti PERFORMIA, s.r.o.. a následně zjistit, zda je tento systém užitečný. Toto téma jsem si vybrala z důvodu aktuálního ...
    • Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti 

      Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...
    • Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu 

      Autor: Dominika Konečná; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu ...
    • Využití cloudových technologií v podnikání 

      Autor: Václav Koubek; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tématem této bakalářské práce je využití cloudových technologií v podnikání a jejich analýza. Cílem této práce je analyzovat a navrhnout využití cloudových technologií, které by měly zefektivnit dosavadní využití ve vybraném ...
    • Využití cloudových technologií v podnikání 

      Autor: Jaroslav Jakl; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití cloudových technologií v podnikovém kontextu. Hlavním cílem je analyzovat odpovědi z dotazníku, vyhodnotit hypotézy a poskytnout doporučení pro řešení případných problémů spojených ...
    • Využití cloudových technologií v podniku 

      Autor: Dominika Šídlová; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Bakalářská práce má empiricko-technický charakter. Cílem této práce je analyzovat a navrhnout využití cloudových technologií, které by měly nahradit nebo zefektivnit využití dosavadních technologií v konkrétním podniku. ...
    • Využití home office ve vybraném podniku 

      Autor: Adam Kalabis; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Zadražilová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-04)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma práce na dálku, konkrétně home office, a na jeho vliv na produktivitu, spokojenost a efektivitu u zaměstnanců a zaměstnavatelů/firem. Cílem práce bude analyzovat výhody a nevýhody ...
    • Využití metody Mystery shopping v autorizovaných servisech Mercedes Benz 

      Autor: Bajer Filip; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Krejčí Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Bakalářská práce na téma využití Mystery shoppingu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nejdříve zabývám pojmem marketing jako takovým, poté je ...
    • Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti 

      Autor: Michael Sýkora; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb, poskytovaných v sektoru online nákupu potravin. Dílčí cíle jsou porovnání zkoumaných společností mezi sebou, odhalení jejich slabých stránek a navrhnutí řešení pro jejich ...
    • Využití software MediaWiki pro interní informační systém 

      Autor: Jiří Baňka; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití softwaru MediaWiki pro interní informační systém a jeho částečnou automatizaci. Teoretická část se týká obecné problematiky a vývoje softwaru MediaWiki, kladů i záporů, uživatelského ...
    • Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci 

      Autor: Valdmanová Barbora; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Johnová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem ...
    • Výběr a získávání pracovníků v technických oborech 

      Autor: Hrynčuková Michaela; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      V mé bakalářské práci se zabývám získáváním a výběrem pracovníků v technických oborech, kde je stále těžší najít kvalitní a kvalifikované pracovníky. V teoretické části vysvětluji pojmy personální práce, jak by mělo probíhat ...
    • Výběr a získávání zaměstnanců ve společnosti Siko koupelny a.s. 

      Autor: Kateřina Straková; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Charvátová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Cílem práce je posoudit metody, které jsou pro danou společnost vhodné k získávání a výběru zaměstnanců s důrazem na různé generace a jejich preference zejména v oblasti zaměstnaneckých benefitů. Důležité pojmy a metodika ...
    • Vývoj a prognóza cen bytových nemovitostí v Praze 

      Autor: Vačkářová Kristýna; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Hlavním cílem bakalářské práce je na základě analýzy sestavit pro-gnózu o možném vývoji cen bytových nemovitostí v Praze. Při analý-ze jsou použity statistické metody regresní analýza časových řad a metoda nejmenších ...