Recently added

Now showing items 1-20 of 142

    • Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu 

      Author: Dominika Konečná; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu ...
    • Získávání a retence zaměstnanců ve firmě 

      Author: Lucie Homolová; Supervisor: Šimonová Klára; Opponent: Oberreiterová Barbara
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma získávání, retenci a motivaci zaměstnanců ve společnosti. Cílem práce je vyhodnocení změn procesů nabírání zaměstnanců, a jaké důsledky to mělo pro motivaci a retenci zaměstnanců. ...
    • Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku 

      Author: Barbora Hartmanová; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...
    • Podpora prodeje vybrané společnosti 

      Author: Aneta Granátová; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ...
    • Porovnání péče o zaměstnance ve vybraných společnostech 

      Author: Ludmila Hejlová; Supervisor: Šikýř Martin; Opponent: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce zkoumá péči o zaměstnance ve dvou vybraných společnostech s cílem posoudit a porovnat uplatňované přístupy, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část shrnuje východiska povinné a ...
    • Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání 

      Author: Daniela Krejsová; Supervisor: Šikýř Martin; Opponent: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné ...
    • MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru 

      Author: Jakub Štorek; Supervisor: Krejčí Miloš; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Author: Lucie Zelená; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Kargerová Diana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
    • Implementace vybraných technik Kaizen v konkrétní společnosti 

      Author: Štěpán Omelka; Supervisor: Švecová Lenka; Opponent: Kostelencová Kristýna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce je zaměřena na implementaci vybraných technik Kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost využívá, ...
    • Internetový influencer jako nástroj marketingu 

      Author: Jessica Slavíková; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Hanzlík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...
    • Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí 

      Author: Filip Šulc; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Kubištová Tereza
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ...
    • Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci 

      Author: Barbora Vokrouhlíková; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. ...
    • Péče o zaměstnance se zaměřením na poskytování zaměstnaneckých výhod 

      Author: Jana Zatřepálková; Supervisor: Šikýř Martin; Opponent: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Cílem bakalářské práce je prozkoumat péči o zaměstnance a zaměstnanecké výhody ve dvou vybraných společnostech, posoudit a porovnat uplatňované přístupy, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část ...
    • Zaměstnanecké benefity ve společnosti XY 

      Author: Petra Vichterová; Supervisor: Šimonová Klára; Opponent: Řezníková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat zaměstnanecké benefity a zjistit, jak zaměstnanci dané benefity využívají. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá zaměstnaneckými benefity, jejich členěním a ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Author: Ludmila Veselá; Supervisor: Šikýř Martin; Opponent: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá tématem získáváním a výběrem zaměstnanců ve vybrané společnosti. Cílem práce je analyzovat proces získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané organizaci, posoudit uplatňované postupy a navrhnout ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Author: Lucie Šimůnková; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech 

      Author: Gabriela Srbková; Supervisor: Šikýř Martin; Opponent: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům ...
    • Komunikační strategie vybraného podniku 

      Author: Aneta Požárová; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Říhová Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií pražské kavárny Club Café Tenis. Cílem práce je návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou s pomocí ...
    • Analýza fluktuace zaměstnanců ve vybrané společnosti 

      Author: Kateřina Rambousková; Supervisor: Šimonová Klára; Opponent: Hájková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je popsat problém fluktuace zaměstnanců, analyzovat nejčastější důvody fluktuace a navrhnout vhodná doporučení. Teoretická část této práce popisuje, jaké jsou druhy fluktuace, jakým způsobem lze ...
    • Mystery Shopping ve vybraném odvětví 

      Author: Karolina Šebánková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody ...