Zobrazují se záznamy 1-20 z 303

    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Michal Míka; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení trendů v oblasti internetového prodeje osobních automobilů. S rostoucím významem online prostředí v obchodě a spotřebitelském chování v automobilovém průmyslu je ...
    • Projektový plán týdenního pobytu na lodi La Grace 

      Autor: Rita Klein; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zabývá projektovým managementem se zaměřením zejména na plánování projektu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny metody, pojmy a postupy ...
    • Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping 

      Autor: Kristýna Novotná; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Cílem bakalářské práce na základě metody mystery shopping je z analyzovat zákaznickou zkušenost ve vybrané společnosti CineStar a společnosti XY, a to celkem na 6 pobočkách. Pro tyto návštěvy je sestavený scénář a formulář ...
    • Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie 

      Autor: Kateřina Výborná; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování a rozhodování zákazníků v kontextu udržitelnosti kosmetických produktů společnosti L'Oreal. Teoretická část práce zkoumá základní pojmy a principy udržitelného rozvoje, ...
    • Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením 

      Autor: Maryna Loza; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu uživatelského rozhraní pro internetový obchod s oblečením. Teoretická část práce obsahuje definici základních pojmů UX/UI designu, popis procesu tvorby designu uživatelských rozhraní, ...
    • Návrh aplikace a bussines plánu pro sdílenou mobilitu 

      Autor: Martin Výšek; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem aplikace a business plánu pro sdílenou mobilitu, což je rychle se rozvíjející odvětví dopravy, které reaguje na rostoucí potřebu ekologičtějších a efektivnějších řešení v městských ...
    • Hodnocení kvality vybrané služby metodou "Mystery Shopping" 

      Autor: Jiří Zídek; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení kvality zákaznického servisu ve vybraných společnostech pomocí metody "Mystery Shopping." Cílem je identifikovat klíčové aspekty a problémy zákaznického servisu a na základě získaných ...
    • Projektový plán bowlingového turnaje 

      Autor: Zuzana Uhlířová; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zabývá projektovým managementem. Cílem práce je vypracovat projektový plán bowlingového turnaje, podle kterého bude zrealizován turnaj v září 2024. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a ...
    • Vybrané technologie marketingu a prodeje automobilů 

      Autor: František Horký; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Práce se zabývá využitím moderních technologií v automobilovém průmyslu. Je rozdělena na teoretickou, metodickou a praktickou část. Zabývá se vývojem tradičních marketingových a prodejních metod v porovnání s moderními ...
    • Slaďování osobního, školního a pracovního života studentů středních odborných škol v Praze 

      Autor: Valerie Kotrčová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou slaďování osobního, školního a pracovního života u studentů středních odborných škol v Praze s cílem prozkoumat potřeby a podmínky slaďování, posoudit spokojenost a preference ...
    • Uplatnění nástrojů umělé inteligence ve výrobě 

      Autor: Radek Koděra; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním nástrojů umělé inteligence ve výrobě. Cílem je popsat základní principy umělé inteligence a navrhnou způsob integrace umělé inteligence do výrobního procesu. Práce popisuje základy ...
    • Redesign vybrané webové prezentace metodou Design Thinking 

      Autor: Kirill Chernov; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces redesignu vybrané webové prezentace s využitím metodologie Design Thinking s cílem zlepšit uživatelskou zkušenost. V úvodu práce jsou definovány hlavní cíle projektu, kterými ...
    • Vybrané produkty pojistného trhu. 

      Autor: Milan Bureš; Vedoucí práce: Schlossberger Otakar; Oponent práce: Janíčko Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se věnuje analýze a porovnání vybraných pojistných produktů na trhu, s cílem identifikovat optimální pojistné řešení pro fiktivní subjekt vystavený specifickým rizikům. Studie využívá metodu komparativní ...
    • Analýza marketingové strategie vybrané firmy 

      Autor: Daniel Balov; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie ...
    • HR marketing ve stavební společnosti zaměřený na studenty 

      Autor: Sára Dalecká; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu ve stavební společnosti se zaměřením na studenty. Cílem je prozkoumat využití HR marketingu ve vybrané stavební společnosti se zaměřením na zaměstnávání studentů, posoudit ...
    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Tobiáš Forejt; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby ...
    • Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů 

      Autor: Marian Zámečník; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a analýzu nových technologií v marketingu, které se používají v prodeji a distribuci automobilů. Hlavní pozornost je věnována možnostem využití umělé inteligence v marketingových ...
    • Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu 

      Autor: Jaroslav Medulič; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kia na českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy a technologie společnosti, identifikuje ...
    • Optimalizace SEO pro zvýšení výkonnosti společnosti 

      Autor: Matúš Ondruššek; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce je zaměřena na problematiku optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Práce se zabývá tím, jak stránku přizpůsobit technicky a obsahově. Práce popisuje, jak pracovat s klíčovými slovy v obsahu a v ...
    • Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner 

      Autor: Daniel Štípek; Vedoucí práce: Knihová Ladislava; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským ...