• Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC 

      Autor: Pavlová Kristýna; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Minarčíková Silvia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na ...
    • Implementace nového benefitu ve velkém podniku 

      Autor: Hübnerová Zuzana; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Lovasová Dina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti řízení lidských zdrojů, psychologie a zaměstnaneckých benefitů vztahujících se k této bakalářské ...
    • Implementace vybraných technik Kaizen v konkrétní společnosti 

      Autor: Štěpán Omelka; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Kostelencová Kristýna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce je zaměřena na implementaci vybraných technik Kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost využívá, ...
    • Integrace programů Microsoft 365 ve vybraném podniku 

      Autor: Filip Kožený; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Tématem bakalářské práce je integrace programů Microsoft 365 ve vybraném podniku, v tomto případě podniku Účetní s.r.o. Cílem práce je vytvoření intranetu pomocí aplikace SharePoint v podniku Účetní s.r.o. a analýza jeho ...
    • Interkulturní komunikace v pracovním týmu 

      Autor: Adamová Adéla; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce "Interkulturní komunikace v pracovním týmu" pojednává o motivaci k práci týmu složeného z Čechů a Kostaričanů dvou generací, X a Y. Práce je dělena na dvě hlavní části - na část teoretickou a část praktickou. ...
    • Internetový influencer jako nástroj marketingu 

      Autor: Jessica Slavíková; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...
    • Interní komunikace ve společnosti XY 

      Autor: Lada Srnová; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací v konkrétní zvolené společnosti. Cílem je její analýza, popis a zhodnocení, návrh možných zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, je vymezena ...
    • Interní/externí produktová komunikace 

      Autor: Samiec Zbyšek; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Šňupík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, ...
    • Intranet ve firmě – aktuální trendy ve firemní spolupráci 

      Autor: Lenka Buriánková; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití intranetu ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska o komunikaci, jaké má formy a nástroje. Dále je vysvětlena firemní komunikace, její ...
    • Kaizen a jeho využití v průmyslovém podniku 

      Autor: Bradová Marie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá filozofií neustálého zlepšování pomocí malých kroků, která je známá pod názvem Kaizen. Teoretická část popisuje Kaizen od jeho historického vývoje až po jednotlivé systémy, které celou filozofii ...
    • Kompetence absolventů FD ČVUT v praxi 

      Autor: Stojaspalová Zdeňka; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Cílem této práce je analyzovat, jakými kompetencemi disponují absolventi magisterských oborů fakulty dopravní ČVUT v Praze, zjistit jaké kompetence považují za klíčové pro zaměstnavatele ve svém oboru studia (včetně toho, ...
    • Komunikace trenér-hráč ve fotbalovém prostředí 

      Autor: Adam Gaisler; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se věnuje komunikaci ve vztahu trenér–hráč ve fotbalovém prostředí ve věkových kategoriích do 15 let. Cílem práce je posoudit stávající stav, analyzovat nastavené prostředí v mládežnickém fotbalu, určit ...
    • Komunikace v organizaci 

      Autor: Kateřina Minková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve vybrané organizaci s cílem posoudit stávající stav, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část představuje druhy, formy, význam a funkce ...
    • Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích 

      Autor: Daniel Kylar; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu ...
    • Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy 

      Autor: Šárka Mottlová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke ...
    • Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora 

      Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...
    • Komunikační strategie společnosti GÜDE CZECH s.r.o. 

      Autor: Tereza Tišlerová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie společnosti GÜDE CZECH s.r.o. Cílem práce je zanalyzovat současnou komunikační strategii a navrhnout novou. Práce je rozdělena do části teoretické a praktické. ...
    • Komunikační strategie vybrané IT společnosti 

      Autor: Klára Kaletová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ...
    • Komunikační strategie vybraného podniku 

      Autor: Aneta Požárová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Říhová Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií pražské kavárny Club Café Tenis. Cílem práce je návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou s pomocí ...
    • Komunikační strategie vybraného podniku 

      Autor: Dan Vitvera; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...