ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza marketingu vybrané technologické firmy

Marketing Analysis of a Selected Technological Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kateřina Nývltová
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Macák Tomáš
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického plánování včetně marketingového výzkumu a zejména marketingový mix. Praktická část je věnována historii BMW a jeho přímým konkurentům. Jsou zmíněny nové marketingové strategie BMW. Je hodnocen současný marketingový a komunikační mix, včetně jeho silných stránek a nedostatků. Cílem práce bylo vytvoření pohledu na marketingové a komunikační strategie BMW a navržení konkrétních kroků pro zlepšení a inovace v tomto odvětví. Marketingové strategie se zaměřují na budování značky při využití různých kanálů a technologií k oslovování cílového trhu a vybudování loajality zákazníků. Analýza odhalila některé oblasti, ve kterých by značka BMW mohla zlepšit svou marketingovou strategii. Mezi ně patří především kladení důrazu na personalizaci, využití digitální platformy a aktivnější zapojení zákazníků přes sociální sítě. Značka BMW je známa svou historií, inovací, luxusem a vysokým výkonem, což ji činí jedním z předních hráčů na trhu prémiových automobilů. Nicméně v dnešním konkurenčním prostředí je nezbytné inovovat a zdokonalovat marketingové a komunikační strategie.
 
This bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of the marketing strategy of the BMW. The theoretical part describes the basis for determining effective marketing including marketing concepts, the basics of strategic planning including marketing research and especially the marketing mix. The practical part is devoted to the history of BMW and its direct competitors. The new marketing strategies of BMW are mentioned. The current marketing and communication mix of BMW is assessed, including its strengths and shortcomings. The aim of the thesis was to create a view of BMW's marketing and communication strategies and to propose concrete steps for improvement and innovation in this sector. The marketing strategies focus on brand building using different channels and technologies to reach the target market and build customer loyalty. The analysis revealed some areas where the BMW could improve its marketing strategy. These include a focus on personalisation, the use of digital platforms and more active customer engagement through social media. The BMW brand is known for its history, innovation, luxury and high performance, making it one of the leading players in the premium car market. However, in today's competitive environment, it is essential to innovate and improve marketing and communication strategies.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/114930
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (16.45Mb)
PRILOHA (7.330Mb)
POSUDEK (719.0Kb)
POSUDEK (224.2Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [357]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV