Zobrazují se záznamy 183-202 z 396

    • Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy 

      Autor: Jiří Burýšek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...
    • Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher 

      Autor: Igor Kotov; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ...
    • Nové způsoby využití hmatových modulů pro osoby se zrakovým postižením 

      Autor: Kryštof Woldřich; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Frajták Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj interaktivní hmatové modulární mapy interiérů. Tato diplomová práce představuje rozšíření pro nové účely, které je založené na stejné základní elektronické ...
    • Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních 

      Autor: Brejcha Jan; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Obchodní platforma pro akcie 

      Autor: Havel Marcel; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Mařík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Obecný framework pro zpětnovazebné řízení robotické koule Sphero pomocí 3D senzoru 

      Autor: Vrba Michal; Vedoucí práce: Wild Jiří; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce si klade za cíl navrhnout a implementovat model pro inteligentní řízení více robotických koulí Sphero najednou, které jsou snímány dostupným hloubkovým senzorem Microsoft Kinect. Vytvořený obecný framework pro ...
    • Operátorské stanoviště pro vizualizaci a řízení autonomních bezpilotních prostředků 

      Autor: Janovský Roman; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Rollo Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem mé diplomové práce je vytvoření vizualizace bezpilotních (leteckých) prostředků, která jsou malá a rychle se pohybují, a napojit tuto vizualizaci na AgentFly simulátor. Také zjišťuji, jestli je vhodné využít webových ...
    • Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování 

      Autor: Navrátil Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Davidovič Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ...
    • Optimalizace alokace regálového prostoru uvažující chování zákazníků 

      Autor: Tomáš David; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
      Nakupování je každodenní součastí našeho života. Lidé utrácí nakupováním spoustu peněz. Supermarkety toho využívají a snaží se maximalizovat jejich zisk. Zkoumají chování zákazníků a snaží se tak ovlivnit jejich rozhodování ...
    • Optimalizace procesu vyhodnocování vyplněných cvičení učiteli v aplikaci HistoryLab 

      Autor: Petr Tácha; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce je najít řešení pro poskytnutí zpětné vazby v aplikaci HistoryLab. HistoryLab je vzdělávací aplikace pracující s historickými prameny. Žáci základních a středních škol interagují s cvičeními a dochází u ...
    • Optimalizace řízení výroby pomocí SaaS applikací 

      Autor: Šín Josef; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Brychta Lubomír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Optimalizace toku tištěných dokumentů v bance 

      Autor: Fučík Daniel; Vedoucí práce: Dočkal Josef; Oponent práce: Kočí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Optimalizace založená na hledání minimálního řezu v grafech 

      Autor: Saidlová Lenka; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
      Mnoho problému počítačového vidění a grafiky lze formulovat jako problém minimalizace energie. V této práci se zaměřujeme na vylepšení algoritmu, který řeší minimalizaci energie pro dvě značky přes řezy v grafu a jeho ...
    • Optimalizační algoritmy pro rozvrhování řidičů tramvají 

      Autor: Škultéty Emil; Vedoucí práce: Hanzálek Zdeněk; Oponent práce: Vyskočil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Orientační terminál pro seniory se zrakovou vadou 

      Autor: Vojtěch Gintner; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Berka Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Diskutuji proces návrhu hmatových symbolů pro seniory se zrakovým postižením. Při návrhu využívám metodologie User-Centered Design pomocí které vytvořím tři low-fidelity prototypy a jeden high-fidelity prototyp. Všechny ...
    • Ověření pravidel pro umisťování popisků 

      Autor: Lilian Machulda; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      V posledních dekádách se výrazně zvýšila používanost počítačů. To mimo jiné vedlo ke vzniku online mapových služeb. Když porovnáme umístění popisků v online prostředí s fyzickými mapami, můžeme si všimnout významného ...
    • P3P editor s využitím sémantických technologií 

      Autor: Schneider Petr; Vedoucí práce: Blaško Miroslav; Oponent práce: Křemen Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Paralelní algoritmy pro maximalizaci toku v síti 

      Autor: Jamriška Ondřej; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Platforma pro rychlé selektivní A/B testování 

      Autor: Sebastian Voráč; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementaci platformy, která umožňuje získávat rychlou zpětnou vazbu od ostatních uživatelů odpovídajícím vybrané cílové skupině. Získávání respektive poskytování zpětné vazby je ...
    • Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D 

      Autor: Jakub Tkáč; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...