Collections in this community

Recent Submissions

  • Implementace vlakového simulátoru 

    Author: Ondřej Mašek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
    Práce se zabývá návrhem a implemen-tací aplikace pro simulaci jízdy vlakové soupravy po trati s jednoduchou i složi-tější topologií. Součástí je rovněž nástroj pro vytváření tratí odpovídající normám.
  • HRA - poznej kde na Zemi 

    Author: Stepan Manaenko; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Čmolík Ladislav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vyvinout interaktivní webovou hru, která hráče vyzývá k určování polohy na 3D modelu Země na základě satelitních snímků. Aplikace, implementovaná pomocí moderních webových ...
  • Využití knihoven pro rozšířenou realitu pro upozornění na překážky 

    Author: Stanislav Urban; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Macík Miroslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
    Tato práce se zabývá využitím knihoven pro rozšířenou realitu při návrhu a implementaci systému upozorňování na překážky, zaměřeného především na zrakově postižené uživatele. Implementace byla realizována pomocí ARFoundation ...
  • Výpočet přímého a nepřímého osvětlení v Unreal Engine 

    Author: Ondřej Maceška; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Káčerik Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
    V této bakalářské práci se věnuji analýze technologie Lumen. Jedná se o nový osvětlovací systém v Unreal Engine 5, který využívá inovativních konceptů pro výpočet globálního osvětlení a přesných zrcadlových odrazů v reálném ...
  • Terapie osob s jednostrannou částečnou mozkovou obrnou pomocí interaktivních her 

    Author: Nazar Ponomarev; Supervisor: Macík Miroslav; Opponent: Malý Ivo
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
    Tato diplomová práce zkoumá vývoj interaktivní aplikace s hrami pro rehabilitaci jedinců s hemiplegickou částečnou mozkovou obrnou, zaměřenou na děti ve věku 5 až 10 let. Cílem rehabilitace je maximalizovat funkčnost ...
  • Přehrávání sférického videa s digitalizovaným 3D modelem trasy v náhlavní soupravě VR 

    Author: Jaroslav Vondráček; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žákovská Uršula
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-30)
    Kvůli neustále houstnoucímu provozu na silnicích, nedostatku času ve všední den či nepříznivému počasí volí řada cyklistů indoor cyklistiku jako bezpečnou alternativu jízdy venku. Avšak trávit dlouhé hodiny na trenažéru ...
  • VR hry pro ležící pacienty 

    Author: Tereza Langová; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žákovská Uršula
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-28)
    Tato práce se zaměřuje na návrh aplikace virtuální reality (VR), která je vhodná pro zábavu a mírné cvičení pro ležící pacienty. Cílem této práce je nejprve prozkoumat možné cílové skupiny uživatelů a na základě analýzy ...
  • Interaktivní editor bloků silniční sítě 

    Author: Adam Pončák; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-28)
    Tato diplomová práce se zabývá potřebou interaktivního nástroje pro tvorbu a úpravu bloků silničních sítí ve virtuálním prostředí, konkrétně v rámci systému Virtual Reality Universal Toolkit (VRUT). Vyvinutý editor podporuje ...
  • Efektivní algoritmy s využitím kd-stromů pro vrhání paprsků na GPU 

    Author: Robert Papay; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-28)
    Tato práce se zaměřuje na paralelní algoritmy pro stavbu a procházení k-d stromů za účelem zrychlení algoritmu sledování paprsku, převážně pro dynamické scény. Práce poskytuje úvod do k-d stromů a do architektury grafických ...
  • Vizualizace časoprostorových událostí 

    Author: Daniel Jiřík; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Míkovec Zdeněk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-28)
    Tato diplomová práce se zaměřuje na zjednodušení porozumění událostem, které se zároveň odehrávají v čase i prostoru. V práci je představen nástroj, který složitá data z letectví zobrazuje na interaktivní mapě doplněné o ...
  • Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel 

    Author: Petr Lhota; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Radakulan Vojtěch
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-28)
    Tato diplomová práce se zaměřuje na procedurální generování budoucí výstavby měst na základě definovaných pravidel. Hlavním cílem je prozkoumat způsoby jak vytvořit sofistikovaný systém, který umožní automatické generování ...
  • Navádění světelných cest podle ohnisek 

    Author: Petr Šádek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-01-28)
    Hlavním cílem této práce je reimplementace algoritmu navádění světelných cest podle ohnisek v real-time renderovacím frameworku Falcor od NVIDIA. Začneme úvodem do problematiky vrhání paprsků. Poté se podíváme na různé ...
  • Anotace viditelnosti objektů scény podle trajektorie kamery 

    Author: Martina Muroňová; Supervisor: Sivák Filip; Opponent: Bittner Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
    Tato bakalářská práce vyvíjí metodu pro trvalou detekci oblastí viditelných kamerami ve virtuálních scénách, což vyústilo ve vývoj pluginu pro editor Unreal Engine 5.3. Tento plugin v reálném čase označuje a vizualizuje ...
  • Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací 

    Author: Jan Blahoš; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Klíma Matěj
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
    Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ...
  • Interaktivní hmatové mapy podlaží pro osoby se zrakovým postižením 

    Author: Zuzana Slaninová; Supervisor: Macík Miroslav; Opponent: Slavík Pavel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
    V této práci se věnujeme hmatovým a interaktivním hmatovým mapám, a také jejich prvkům. Pro začátek analyzujeme cílovou skupinu osob se zrakovým postižením. Dále jsme zkoumali aktuálně vyvinuté a používané metody pro tvorbu ...
  • Navigace v prostorách ČVUT FEL 

    Author: Tomáš Farkaš; Supervisor: Náplava Pavel; Opponent: Míkovec Zdeněk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou navigace v budovách a návrhem nového systému značení v prostorách ČVUT FEL. Empirické pozorování ukázalo, že navigační cedule nejsou používané a studenti prvních ročníků nebo ...
  • Simulace vodopádů 

    Author: Zdeněk Kolář; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Bittner Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
    Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod ...
  • Vizualizace aktuálního stavu výrobní linky 

    Author: Natálie Kaslová; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bauer Václav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace, která bude vizualizovat aktuální stav výrobní linky ve společnosti Daikin. Je zde představena logiky linky a proces výroby klimatizačních jednotek, které jsou potřeba ...
  • VR pro ležící pacienty 

    Author: Kryštof Havlík; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Malý Ivo
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Tato práce se zabývá vytvářením aplikace ve virtuální realitě pro starší ležící pacienty za účelem relaxace. Věnuje se problematice vycházející ze zdravotního stavu pacientů a jejich polohy v leže při používání aplikace. ...
  • Řemeslná hra se zaměřením na ekonomiku 

    Author: Matěj Zeman; Supervisor: Havlík Tomáš; Opponent: Kučera Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
    Cílem semestrálního projektu je navrhnout craftovací hru s důrazem na systém virtuální ekonomiky.

View more