Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D
Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Tkáč
Vedoucí práce
Smetana Radek
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačová grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly vytvořeny knihovny v programu Autodesk Maya a Unity, s jejichž pomocí bude možné tyto techniky vytvořit a poté přenést do Unity. Díky nim je možné dosáhnout v herním engine přesnějších deformací, a tím zajistit pro diváka lepší zážitek. Součástí práce je také porovnání výsledků na postavách bez pokročilejších technik a s pokročilejšími technikami. The goal of this thesis was to create advanced rigging techniques for game engine Unity. It allows techniques known as “twist joints” and “interpolation joints” to be used in Unity. In order to achieve this goal, libraries in Autodesk Maya and Unity had to be made which allowed the creation of these techniques and their import into Unity. Thanks to that it is possible to achieve more precise deformations in the game engine which creates a better gaming experience for the player. The last part of the thesis was a comparative analysis of characters with and without advanced techniques used on them.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [396]