Optimalizace procesu vyhodnocování vyplněných cvičení učiteli v aplikaci HistoryLab
Optimization of an evaluation process in HistoryLab application
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Petr Tácha
Vedoucí práce
Frajták Karel
Oponent práce
Macík Miroslav
Studijní obor
Interakce člověka s počítačemStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je najít řešení pro poskytnutí zpětné vazby v aplikaci HistoryLab. HistoryLab je vzdělávací aplikace pracující s historickými prameny. Žáci základních a středních škol interagují s cvičeními a dochází u nich k badatelské činnosti. Mým úkolem bylo toto téma prozkoumat a nalézt vhodné řešení pro poskytnutí zpětné vazby od učitele žákům, protože bez zpětné vazby málokdy dochází ke kýženým výsledkům. Během rozhovorů se návrhy uživatelů na zpětnou vazbu měnily a upravovaly. To mělo za následek vytvoření řady prototypů od nízkoúrovňových až po vysokoúrovňové. Tyto prototypy bylo potřeba v každé fázi otestovat a získat z nich návrhy na úpravy budoucího řešení. Finální implementační řešení prototypu využívá funkce ze současných cvičení. Na závěr se práce zabývá dalšími možnostmi úpravy řešení a budoucností aplikace. The aim of this work is to find a solution for providing feedback in HistoryLab. HistoryLab is an educational application working with historical sources. Primary and secondary school students interact with the exercises and research activities occur. My task was to explore this topic and find a suitable solution for providing teacher feedback to students, because without feedback, the desired results rarely occur. During the interviews, users' suggestions for feedback were changed and modified. This resulted in the creation of a number of prototypes ranging from low-fidelity to high-fidelity. These prototypes needed to be tested at each stage to obtain suggestions for modifications to the future solution. The final prototype implementation uses features from the current exercises. Finally, the thesis discusses other possibilities for modifying the solution and the future of the application.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]