ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Master Theses - 13139
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Master Theses - 13139
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy

Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Jiří Burýšek
Supervisor
Sýkora Daniel
Opponent
Bittner Jiří
Field of study
Počítačová grafika a interakce
Study program
Otevřená informatika
Institutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakce



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný styl. Výsledný plugin, jenž zajišťuje uživatelsky přívětivou integraci metody StyleBlit, je v této práci popsán a zhodnocen.
 
This work presents a solution for video game scene art stylization in video game engine Unity. The example-based stylization implements the StyleBlit algorithm and is able to provide results for an arbitrary art style. A plugin providing simple integration of StyleBlit method is described and evaluated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82729
View/Open
PLNY_TEXT (40.06Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (10.71Mb)
PRILOHA (45Mb)
PRILOHA (45Mb)
POSUDEK (643.3Kb)
POSUDEK (25.91Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 13139 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV