Zobrazit minimální záznam

Design of railway line section Prague - Wroclaw in two variants - with design speed 250 km/h and up to 350 km/h



dc.contributor.advisorHorníček Leoš
dc.contributor.authorSmutek Lukáš
dc.date.accessioned2017-06-07T16:18:14Z
dc.date.available2017-06-07T16:18:14Z
dc.date.issued2017-01-08
dc.identifierKOS-695599939805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70347
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. Trase je navržena ve dvou základních variantách. První varianta je navržena pro smíšenou dopravu osobních a nákladních vlaků s maximální traťovou rychlostí 250 km/h. Druhá varianta je navržena pro čistě osobní provoz s maximální traťovou rychlost 350 km/h. Tato práce se také zaměřuje na zaústění vysokorychlostní železnice do železničního uzlu Trutnov.cze
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is to design of a railway line for high-speed transport Prague - Wroclaw. The line has to comply with the parameters of the high-speed railway lines and it should also be convenient for valid technical standards and technical specifications of interoperability. The line is designed in two basic models. In the first model it is designed for mixed transport of passenger and freight trains with the critical running speed 250 km/h. In the second one the line is designed only for passenger traffic with the critical running speed 350 km/h. This thesis is also focused at the high-speed line mouthing to the railway centre Trutnov.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRychlá spojení, vysokorychlostní trať, vysokorychlostní výhybka, interoperabilita, technické specifikace interoperability, novostavba, železniční infrastruktura, transevropská dopravní síť, pevná jízdní dráha, výhybna, kolejové propojení.cze
dc.subjectRailway line for high?speed transport, high?speed railway line, high-speed switch, interoperability, technical specification of interoperability, new structure, railway infrastructure, trans-European transport network, balastless track, passing point, railway connection.eng
dc.titleNávrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/hcze
dc.titleDesign of railway line section Prague - Wroclaw in two variants - with design speed 250 km/h and up to 350 km/heng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-14
dc.contributor.refereeBabič Michal
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra železničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu
































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam