Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h
Design of railway line section Prague - Wroclaw in two variants - with design speed 250 km/h and up to 350 km/h
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Smutek Lukáš
Vedoucí práce
Horníček Leoš
Oponent práce
Babič Michal
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebObhájeno
2017-02-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. Trase je navržena ve dvou základních variantách. První varianta je navržena pro smíšenou dopravu osobních a nákladních vlaků s maximální traťovou rychlostí 250 km/h. Druhá varianta je navržena pro čistě osobní provoz s maximální traťovou rychlost 350 km/h. Tato práce se také zaměřuje na zaústění vysokorychlostní železnice do železničního uzlu Trutnov. The topic of this diploma thesis is to design of a railway line for high-speed transport Prague - Wroclaw. The line has to comply with the parameters of the high-speed railway lines and it should also be convenient for valid technical standards and technical specifications of interoperability. The line is designed in two basic models. In the first model it is designed for mixed transport of passenger and freight trains with the critical running speed 250 km/h. In the second one the line is designed only for passenger traffic with the critical running speed 350 km/h. This thesis is also focused at the high-speed line mouthing to the railway centre Trutnov.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Studie vlivu vyztužení železničního spodku geosyntetikem na vlastnosti přímé železniční tratě
Autor: Fejfar Ladislav; Vedoucí práce: Vyčichl Jan; Oponent práce: Jacura Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rekonstrukce žst. Litvínov a traťového úseku Louka u Lit.-Litvínov
Autor: Střítezský Petr; Vedoucí práce: Trešl Ondřej; Oponent práce: Jacura Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-25) -
Rekonstrukce traťového úseku Pňovany - Vranov včetně obou železničních stanic
Autor: Verner Štěpán; Vedoucí práce: Břešťovský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)