Prohlížení Bakalářské práce - 32163 dle názvu
Zobrazují se záznamy 306-325 z 623
-
Marketing ve finančním poradenství
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ... -
Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ... -
Marketingová komunikace videoherních společností v České republice
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení ... -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ... -
Marketingová strategie firmy Agát s.r.o.
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ... -
Marketingová strategie realitní kanceláře
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Tato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého ... -
Marketingové komunikační nástroje
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ... -
Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ... -
Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o.
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vu Tuan Anh
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ... -
Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o.
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ... -
Marketingový management Rádia Relax
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ... -
Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o.
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Seifertová Vendula
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V ... -
Marketingový mix vybrané organizace
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ... -
Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ... -
Marketingový projekt kulturní události
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)Tato práce řeší pořádání koncertu jako komplexní projekt. Cílem této práce je vytvořit projekt, který bude uskutečněn v roce 2016. Proto se zaměřím na veškeré potřebné položky pro uspořádání, jako jsou hlavní aktéři, místo, ... -
Matky manažerky ve středních organizacích v České republice
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-27)Tato bakalářská práce se zabývá genderovou diskriminací v managementu středních organizací a současně sladěním rodinného a pracovního života matek na manažerských pozicích. Cílem práce je představení genderové nerovnosti ... -
Metodika kaizen a její využití v praxi
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Klement Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využívaných principů kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost do určité ... -
Metodika posouzení podnikatelských záměrů z pohledu technologických inkubátorů
; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Mrva Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Bakalářská práce se zabývá posuzováním podnikatelských plánů z pohledu technolo-gických inkubátorů. Teoretická část práce popisuje význam technologických inkubátorů v moderní ekonomice a úlohu podnikatelského plánu při ... -
Metodika tvorby rozpočtu a nákladové kalkulace ve Angels Wheels, s.r.o.
; Vedoucí práce: Žilka Miroslav; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem metodiky tvorby rozpočtu a nákladové alokace pro podnik Angels Wheels, s. r. o. Teoretická část shrnuje poznatky o nákladech v účetních systémech a zabývá se jejich vhodným členěním. ... -
Metodika zavedení filozofie Kaizen
; Vedoucí práce: Košťálek Josef; Oponent práce: Kavan Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem mé bakalářské práce je pozorovat a zhodnotit dosavadní podnikové procesy a v duchu filozofie Kaizen hledat potencionální možnosti úspor zdrojů všeho druhu. Předpokládaným pří-nosem bude zhodnocení stávajících procesů ...