ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence

Marketing Tools in Artificial Intelligence Sector

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jáchym Šebl
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Maga Dušan
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou konkrétních pojmů – big data, chatbot, cookies, SEO marketing a další. Dílčím cílem této práce je také zohlednit hrozby, které implikace umělé inteligence přináší. Druhá polovina této práce se bude zabývat praktickým využitím a prognózou budoucnosti umělé inteligence v marketingu, toto praktické využití bude demonstrováno rozhovory s odborníky z praxe.
 
The goal of the thesis is to map the field of artificial intelligence marketing both from its historical and, above all, current and future point of view. At first, a theoretical definition of basic terms, followed by a detailed discussion of specific terms - big data, chatbot, cookies, seo marketing and others. The second half of this work will deal with the practical use and forecasting of artificial intelligence in marketing, this practical use will be demonstrated through interviews with practitioners.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108630
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.925Mb)
PRILOHA (1.298Mb)
POSUDEK (683.7Kb)
POSUDEK (254.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [643]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV