Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence
Marketing Tools in Artificial Intelligence Sector
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jáchym Šebl
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Maga Dušan
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou konkrétních pojmů – big data, chatbot, cookies, SEO marketing a další. Dílčím cílem této práce je také zohlednit hrozby, které implikace umělé inteligence přináší. Druhá polovina této práce se bude zabývat praktickým využitím a prognózou budoucnosti umělé inteligence v marketingu, toto praktické využití bude demonstrováno rozhovory s odborníky z praxe. The goal of the thesis is to map the field of artificial intelligence marketing both from its historical and, above all, current and future point of view. At first, a theoretical definition of basic terms, followed by a detailed discussion of specific terms - big data, chatbot, cookies, seo marketing and others. The second half of this work will deal with the practical use and forecasting of artificial intelligence in marketing, this practical use will be demonstrated through interviews with practitioners.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]