Marketingová strategie realitní kanceláře
Real Estate Agency Marketing Strategy
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Helena Valentová
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíObhájeno
2024-06-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého úspěchu. Práce se zabývá důležitými aspekty marketingu, jako je segmentace trhu, komunikace se zákazníky a využití online marketingových nástrojů. This work focuses on the analysis and design of a marketing strategy for real estate agency. The objective is to explore current trends in the real estate market and propose an effective marketing plan to enhance competitiveness and achieve long-term success. The work deals with key aspects of marketing, including market segmentation, customer communication and the use of online marketing tools.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]