ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing ve finančním poradenství

Marketing in Financial Advisory

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Marie Ortová
Vedoucí práce
Procházka Jan
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy v oblasti finančního poradenství, marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále se zaměřuje na analýzu využití komunikačního mixu v online prostředí. Praktická část zahrnuje kvalitativní a kvantitativní výzkum, zkoumající strategie a nástroje využívané finančními poradci při oslovování klientů. Výsledky naznačují rozmanité přístupy k internetovému marketingu ve finančním poradenství a zdůrazňují potenciál online prostředí v této oblasti. Práce má přinést ucelený pohled na spojení mezi finančním poradenstvím a marketingem, a to zejména v rámci digitální transformace a rostoucího významu online komunikace.
 
This bachelor thesis deals with marketing strategies in the financial advisory industry, with an emphasis on the use of internet marketing to attract new clients and associates. The theoretical part of the thesis defines the key concepts in financial advice, marketing mix and communication mix. It also focuses on the analysis of the use of communication mix in the online environment. The practical part includes qualitative and quantitative research examining the strategies and tools used by financial advisors in reaching clients. The results suggest diverse approaches to internet marketing in the financial advice industry and highlight the potential of the online environment in this area. The work is intended to provide a comprehensive view of the link between financial advice and marketing, particularly in the context of digital transformation and the growing importance of online communication.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/111638
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (46.63Kb)
POSUDEK (159.0Kb)
POSUDEK (692.1Kb)
PLNY_TEXT (1.334Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...
  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...
  • Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o. 

    Autor: Anna Dörflová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)
    Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV