Zobrazují se záznamy 483-502 z 585

    • Transformace obchodní společnosti 

      Autor: Markéta Špatenková; Vedoucí práce: Sabolovič Mojmír; Oponent práce: Moll Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      V bakalářské práci jsem se zaměřila na proces změny právní formy společnosti s ručením omezeným na akciovou společnost. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části popisuji druhy přeměn ...
    • Tvorba a řešení inovačních zadání - odstranění problémů obrobku ve strojírenství 

      Autor: Pokorná Eva; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Košťálek Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-03)
      V této práci je zpracována metodologie TRIZ. Teoretická část je věnovaná vzniku a rozvoji techniky, metodám návrhů pro řešení, TRIZu a jeho softwarové podpoře. Metoda TRIZ je poté aplikovaná v praxi ve strojírenském závodě ...
    • Tvorba a vedení týmu ve vybrané společnosti 

      Autor: Houdová Šárka; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-28)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby a vedení týmu. Práce v týmu je pro dnešní dobu již běžnou záležitostí, ale ne vždy efektivní. V teoretické části jsou interpretovány informace o týmu, vedení týmu a o týmové ...
    • Tvorba marketingového plánu a jeho poslání v malé firmě 

      Autor: Mejzrová Lucie; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu v konkrétní společnosti. V první části se věnuje základním teoretickým pojmům v oblasti marketingu, které jsou důležité pro úspěšné sestavení marketingového ...
    • Tvorba systému hodnocení zaměstnanců 

      Autor: Severa Daniel; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)
      Cílem bakalářské práce Tvorba systému hodnocení zaměstnanců je analyzovat současný stav systému hodnocení zaměstnanců ve Společnosti X a na základě těchto informací navrhnout případná zlepšení. První část práce obsahuje ...
    • Týmová práce ve společnosti R&D 

      Autor: Paroulková Denisa; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      V teoretické části této bakalářské práce se autorka zabývala vysvětlením pojmů v rámci týmové práce. Jsou vysvětleny základní pojmy co je to tým, důležitost funkce týmu, jaké druhy týmu existují, jak se jednotlivé týmy ...
    • Účetní a daňové hledisko osobních nákladů a zaměstnaneckých benefitů v účetní jednotce 

      Autor: Pavlína Tomanová; Vedoucí práce: Nováková Jana; Oponent práce: Beran Theodor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)
      Bakalářská práce se zabývá zaměstnaneckými benefity z daňového a účetního hlediska a jejím cílem bude na modelových příkladech posoudit daňové dopady benefitů na straně zaměstnavatele i zaměstnance z pohledu daňové ...
    • Účetní uzávěrka a závěrka ve vybraném podniku 

      Autor: Adéla Hacaperková; Vedoucí práce: Nováková Jana; Oponent práce: Homolka Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Cílem bakalářské práce bylo sestavení účetní uzávěrky a závěrky v účetní jednotce ABC s.r.o. (fiktivní název reálné společnosti). Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je pochopení a rozumné ...
    • Vícekriteriální rozhodování o způsobu financování automobilů v podniku 

      Autor: Svoboda Tomáš; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Šulc Kryštof
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-04)
      V této bakalářské práci je řešena problematika vícekriteriálního hodnocení a rozhodování při výběru nejvýhodnějšího způsobu financování automobilu v podniku. V teoretické části je popsán samotný proces rozhodování v obecné ...
    • Vliv COVID krize na firmu UniCut s.r.o. z personalistického pohledu 

      Autor: Daniel Diviš; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-04)
      Tématem této bakalářské práce je vliv pandemie COVID-19 na vybranou firmu z personalistického pohledu. Cílem této práce je prozkoumat jaký měla pandemie na firmu dopad, jaké změny byly zavedeny a jaký měly dopad na personální ...
    • Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví 

      Autor: Elizaveta Zhukova; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a identifikaci vlivů covid krize na vybrané firmy v módním odvětví. Teoretická část se zabývá problematikou covid krize a její důsledků. Popisuje specifika módního odvětví a následně ...
    • Vliv globalizace na mezinárodní společnosti 

      Autor: Pecháčková Nikol; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce poukazuje na problematiku globalizace a klade si za cíl prozkoumat proces samotné globalizace, ovlivnění vývoje mezinárodního obchodu a požadavky, které jsou kladeny na mezinárodní společnosti, především ...
    • Vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu 

      Autor: Kateřina Čermáková; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tématem této bakalářské práce je vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu. Teoretická část práce se zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem, dále pak spotřebitelem a spotřebním chováním. V praktické části ...
    • Vliv marketingových strategií na spotřebitele 

      Autor: Benka Kryštof; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      V mé bakalářské práci se věnuji tématu vlivu marketingových strategií na spotřebitele. Cílem práce je přiblížit čtenáři marketingové strategie a analyzovat jejich vliv na spotřebitele. V teoretické části zaměřuji na informace ...
    • Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu společnosti TE Connectivity 

      Autor: Filgas Jonáš; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Matouš Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce s názvem "Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve společnosti TE Connectivity", jejichž cílem je zjištění rizik a postupů při vedení multikulturního týmu ve společnosti ...
    • Vliv nedostatečné motivace na fluktuaci zaměstnanců 

      Autor: Pulpán Lukáš; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní motivace a hledá spojitosti mezi nedostatečnou motivací zaměstnanců a vysokou fluktuací. Teoretická část práce poskytuje náhled do problematiky pracovní motivace, popisuje ...
    • Vliv odštěpení na finanční zdraví podniku CNC TVAR s.r.o. 

      Autor: Kohoutek Štěpán; Vedoucí práce: Scholleová Hana; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Cílem bakalářské práce je zhodnotit vliv odštěpení obchodního jmění, s rozhodným dnem stanoveným k 1. 1. 2015, na finanční zdraví společnosti CNC TVAR s.r.o. Vliv odštěpení je hodnocen pomocí nástrojů finanční analýzy, ...
    • Vliv osobnosti podnikatele na kulturu organizace 

      Autor: Medová Veronika; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-28)
      Tato bakalářská práce pojednává o nejdůležitějších poznatcích a pojmech z oblasti organizační kultury a osobnosti podnikatele. Praktická část práce se zabývá analýzou organizační kultury společnosti Fabes s.r.o. a osobnostních ...
    • Vliv reklamy na spotřebitele 

      Autor: Rajchert Petr; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Tato pra?ce se zaby?va? vlivem reklamy na spotr?ebitele. Problematika je r?es?ena na za?klade? teoreticky?ch poznatku? k dane?mu te?matu, ale i formou vlastni?ho sbe?ru dat. V teoreticke? c?a?sti se pra?ce ve?nuje reklame? ...
    • Vliv reklamy na zákazníka 

      Autor: Sára Hacaperková; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na zákazníka. Jejím cílem je zjistit, jak reklama ovlivňuje nákupní chování zákazníka. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část ...