Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie
Marketing Plan of the Selected Firm in Stomatology
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michaela Vachová
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Procházka Jan
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. Marketingový plán se skládá ze stručného představení podniku, exekutivního souhrnu, situační analýzy, marketingových cílů a strategií, marketingového mixu, akčního programu, rozpočtu a kontroly. Praktická část se plně shoduje s teoretickou částí, je zpracován návrh marketingového plánu pro firmu HDT s.r.o. v Českých Budějovicích. The subject of the submitted thesis is a marketing plan proposal for a small company doing business in the field of dentistry. The theoretical part is dealing with the definition of marketing research and also outlines a structure of the marketing plan. A marketing plan consist of a brief presentation of the company, executive summary, a situation analysis, marketing goals and strategies, a marketing mix, a program of actions, a budget and a control. The practical part fully coincides with the theo-retical part, a marketing plan is proposed for a company HDT s.r.o in the city of České Budějovice (Budweis).
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]