Zobrazují se záznamy 1427-1446 z 1608

    • Výkonnost frameworku Fork/Join v JDK 7 

      Autor: Klingenberg David; Vedoucí práce: Troníček Zdeněk; Oponent práce: Daněček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výpočet počáteční marže na GPU 

      Autor: Tkačík Ján; Vedoucí práce: Konfršt Zdeněk; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výpočet rozložení teplot a pohybů vzduchu v místnosti 

      Autor: Trepka Jan; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výuka anglického jazyka ve virtuální realitě 

      Autor: Josef Struž; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a naprogramovat hru ve virtuální realitě na výuku angličtiny. Aplikace byla implementována v herním enginu Unity. Grafické prostředí programu bylo vytvořeno pomocí softwarů Blender, ...
    • Výuková aplikace Dráček – Správa zásuvných modulů klienta 

      Autor: Kubišta Petr; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výuková aplikace Dráček – Vývoj vybraných aplikačních zásuvných modulů 

      Autor: Bláha Michael; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výuková aplikace Dráček – Vývoj vybraných aplikačních zásuvných modulů 

      Autor: Tomšů Radek; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výuková aplikace Dráček - Jádro klienta 

      Autor: Bradáč Jan; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výuková aplikace Dráček - Serverová část 

      Autor: Kužela Ondřej; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Výuková aplikace Dráček II - gamifikace a personalizace 

      Autor: Kovařovic Karel; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-17)
      Projekt Dráček II představuje moderní výukovou aplikaci pro žáky základních škol se zvýšeným důrazem na děti s poruchami učení. Předmětem této práce je zejména vhodné přizpůsobení grafického vzhledu výsledné aplikace tak, ...
    • Výuková aplikace Dráček II - Vývoj jádra aplikace pro žákovskou část 

      Autor: Pavelec Patrik; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-13)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jádra výukové aplikace, kterou budou využívat žáci základní školy, trpící poruchami vnímání. Aplikace bude primárně určena pro tablety se systémem Android. Jádro slouží ...
    • Výuková aplikace Dráček II - zásuvné moduly I 

      Autor: Mazel Miroslav; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-17)
      V této práci jsem zanalyzoval, navrhl, implementoval a otestoval soubor cvičení pro děti s poruchami učení a editory těchto cvičení. Každé cvičení a editor bylo součástí modulu pro vzdělávací aplikaci Dráček II. Pomocí ...
    • Výuková aplikace Dráček II - zásuvné moduly II 

      Autor: Bureš Michal; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-17)
      Tato práce obsahuje analýzu, návrh, implementaci a testování šesti graficky orientovaných modulů pro aplikaci Dráček II: dva moduly, co děti učí rozpoznávat barvy a tvary, modul pro rozlišování inverzních figur, modul ...
    • Výuková aplikace pro děti předškolního věku 

      Autor: Strobel Martin; Vedoucí práce: Buchtela David; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-05)
    • Výuková aplikace pro systémy virtuální reality 

      Autor: Hlaváč Marián; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Tato práce se zabývá zefektivněním procesu seznámení uživatelů s virtuální realitou v prostředí nově vzniklých heren virtuální reality. Za cíl si klade předat informace, které sděluje obsluha zákazníkům, rychlou a zároveň ...
    • Výuková webová aplikace pro analýzu nákladové funkce firmy 

      Autor: Čabaiová Jana; Vedoucí práce: Buchtela David; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Výukové tahové RPG 

      Autor: Havlík Tomáš; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      Cílem bakalářské práce je vytvoření funkčního prototypu tahové hry na hrdiny s výukovými prvky. Popisuje použité konvenční herní a výukové postupy a snaží se vytvořit unikátní kombinaci mezi tahovým bojovým systémem a ...
    • Vývoj aplikace pro poznámky na platformě Android 

      Autor: Groh Jiří; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Mařík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-17)
      Tato práce se zabývá vytvářením aplikace na zapisování poznámek pro zákazníka, který má představu o tom, jak by aplikace měla fungovat a vypadat. Práce se zabývá sběrem a analýzou požadavků, výběrem vhodných technologií, ...
    • Vývoj aplikací metodikou DevOps - případová studie 

      Autor: Hubáček Ondřej; Vedoucí práce: Wimmer Pavel; Oponent práce: Ryant Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Vývoj komplexního webového systému pro správu obsahu 

      Autor: Zatřepálek Tomáš; Vedoucí práce: Žaloudek Milan; Oponent práce: Novák Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)