Zobrazují se záznamy 395-414 z 1187

    • Marketingový a komunikační mix města Dačice 

      Autor: Škorpíková Lucie; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Veber Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ...
    • Marketingový komunikační mix vybraného projektu 

      Autor: Nováková Karolína; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Hanzlík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
      Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ...
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Šlechta Adam; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ...
    • Marketingový mix vybrané společnosti 

      Autor: Oleksandr Hayduk; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ...
    • Marketingový plán ,,piva Linie ",vyráběného v jihlavském pivovaru 

      Autor: Mokrá Monika; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Prokop Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán dámského zeštihlujícího studia 

      Autor: Vernerová Daniela; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Matoušů Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Diplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve ...
    • Marketingový plán organizace 

      Autor: Skvrnová Lucie; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Stránská Karolína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-21)
      Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky ohledně marketingového plánování a tvorbě marketingového plánu. V praktické části byl vytvořen marketingový plán pro vybranou organizaci. Po provedení příslušných analýz ...
    • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

      Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
    • Marketingový plán podniku 

      Autor: Jelínek Marek; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh péče o zákazníka 

      Autor: Mrázková Lenka; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kálal Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán pro nový produkt Granny 

      Autor: Slavík Marek; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při ...
    • Marketingový plán pro projekt Bianta 

      Autor: Křivková Aneta; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Brada Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-09)
      Diplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta - laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu ...
    • Marketingový plán pro restauraci Nostalgie 

      Autor: Matějková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, ...
    • Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT 

      Autor: Vrabčeková Monika; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-02)
      Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingový plán pro studentskou unii ČVUT" je na základě zrealizovaného arketingového výzkumu navrhnout marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT. V rámci marketingového plánu jsou ...
    • Marketingový plán pro uvedení na trh společnosti Druidly, Inc. 

      Autor: Sixta Jiří; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra 

      Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)
      Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ...
    • Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra 

      Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)
      Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ...
    • Marketingový plán produktu XYZ 

      Autor: Píša Václav; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Leitmančík Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro produkt "XYZ" společnosti ABC s.r.o. Cílem práce je navrhnout marketingová plán, který firmě přinese 100 000 nových uživatelů. Pro vytvoření marketingového plánu ...
    • Marketingový plán restaurace 

      Autor: Nováková Michaela; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Starkova Olga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán restaurace s cukrárnou 

      Autor: Nováková Marie; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti ...