Marketingový mix konkrétního podniku
Marketing Mixture of a Specific Enterprise
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šlechta Adam
Vedoucí práce
Johnová Radka
Oponent práce
Benešová Kateřina
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a popisuje jeho nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení konkrétního marketingového mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dosavadní marketingový mix firmy Synthomer a. s., na základě získaných podkladů navrhnout změny marketingového mixu, které povedou k optimalizaci. The subject of the bachelor thesis "Marketing mix of a specific enterprise" is the analysis and the description of the current marketing mix of the company Synthomer Ltd. The theoretical part characterizes the levels of the marketing mix with a focus on model "4P" and describes its tools. The practical part deals with the evaluation of the particular marketing mix. The aim of the thesis is to analyze the existing marketing mix of the company Synthomer Ltd., and based on the obtained materials to propose changes in the marketing mix that will lead to the optimization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]