Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra
Marketing plan for starting a fitness and rehabilitation centre
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Knapová Kristýna
Vedoucí práce
Nováková Lenka
Oponent práce
Kukliš Igor
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2016-02-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým popisem základních oblastí marketingu a jeho plánování se zaměřením na oblast služeb, která vychází převážně z odborné literatury. Druhá část diplomové práce se věnuje výchozí analýze nového podniku a marketingovému průzkumu trhu a potřeb zákazníků. V této části se práce věnuje jak úvodní orientační analýze, tak analýze vnějšího i vnitřního prostředí a empirickému výzkumu na základě provedených hloubkových rozhovorů. Na základě výše uvedených poznatků je sestaven marketingový plán pro založení nového podniku. Závěr práce shrnuje celou práci, její výsledky a důležitá zjištění, z kterých jsou vyvozena doporučení pro nově vzniklou společnost. The topic of this diploma thesis is: "Marketing plan for starting a rehabilitation and fitness center". The object of this thesis is to compile marketing plan for starting a new rehabilitation and fitness center. First part of the diploma thesis is focused on presenting the main marketing terms in the marketing planning specializing on the services that are based on reference books. The second part of the diploma thesis is focused on analyzing the current situation of the new company and marketing research of the market and needs of the customers. This part is dealing with the situational analysis, internal and external analysis, and empiric research based on the in-depth interviews with potential customers. On the bases of these data is composed marketing plan for new company. In the conclusion the whole thesis is summarized and the important results and recommendations are presented.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...