ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán penzionu Rauschberghof

Marketing Plan of Pension Rauschberghof

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Uhrová Eva
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Toth Daniel
Field of study
Personální management v průmyslových podnicích
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2018-06-19



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková opatření, která zajistí zvýšení poptávky prostřednictvím vlastních komunikačních a distribučních kanálů na úkor rezervací plynoucích z nákladné propagace rezervačním systémem Booking.com. Součástí návrhu jsou tedy marketingové strategie pro zdokonalení internetového marketingu, které se týkají zejména webových stránek a sociálních sítí. Návrhy opatření jsou podloženy marketingovým výzkumem ze sekundárních zdrojů a vlastním primárním výzkumem zajištěným prostřednictvím dotazníkové-ho šetření. Výsledkem obou metod výzkumu byly informace o tom, na jaké seg-menty a jakým způsobem mají opatření působit.
 
This bachelor?s thesis focuses on creating a layout for the family pension Rau-schberghof marketing strategy improvement. Target of the thesis was to create a layout for a marketing plan. This layout mainly specializes in proposals of ways to increase the demand through self-initiated communication and distribution me-ans in contrast to reservations coming from the Booking.com costly promotion. Supported by primary survey research and a secondary research as well, these proposals deal with marketing strategy of websites and social networks. The re-sults of both methods were used for segmentation and the measure?s effect.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76895
View/Open
PLNY_TEXT (1.368Mb)
PRILOHA (4.957Mb)
POSUDEK (963.6Kb)
POSUDEK (348.3Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [230]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...
  • Analýza marketingového působení Raiffeisenbank, a.s. 

    Author: Daxner Petr; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Rejf Libor
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)
    Bakalářská práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Popisuje tvorbu marketingového mixu banky, analýzu pozice podniku na trhu a marketingového působení na klienty. Cílem práce je učinit návrhy a doporučení, ...
  • Event marketing a management vybraného podniku 

    Author: Palivcová Nikola; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Petřeková Veronika
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)
    Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV