Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Marketing Plan of Pension Rauschberghof
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Uhrová Eva
Vedoucí práce
Cupal Libor
Oponent práce
Toth Daniel
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2018-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková opatření, která zajistí zvýšení poptávky prostřednictvím vlastních komunikačních a distribučních kanálů na úkor rezervací plynoucích z nákladné propagace rezervačním systémem Booking.com. Součástí návrhu jsou tedy marketingové strategie pro zdokonalení internetového marketingu, které se týkají zejména webových stránek a sociálních sítí. Návrhy opatření jsou podloženy marketingovým výzkumem ze sekundárních zdrojů a vlastním primárním výzkumem zajištěným prostřednictvím dotazníkové-ho šetření. Výsledkem obou metod výzkumu byly informace o tom, na jaké seg-menty a jakým způsobem mají opatření působit. This bachelor?s thesis focuses on creating a layout for the family pension Rau-schberghof marketing strategy improvement. Target of the thesis was to create a layout for a marketing plan. This layout mainly specializes in proposals of ways to increase the demand through self-initiated communication and distribution me-ans in contrast to reservations coming from the Booking.com costly promotion. Supported by primary survey research and a secondary research as well, these proposals deal with marketing strategy of websites and social networks. The re-sults of both methods were used for segmentation and the measure?s effect.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ... -
Analýza marketingového působení Raiffeisenbank, a.s.
Autor: Daxner Petr; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Rejf Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)Bakalářská práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Popisuje tvorbu marketingového mixu banky, analýzu pozice podniku na trhu a marketingového působení na klienty. Cílem práce je učinit návrhy a doporučení, ...