Marketingový a komunikační mix města Dačice
Marketing and Comunication Mix of the City of Dačice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Škorpíková Lucie
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Veber Jaromír
Studijní obor
Řízení regionálních projektůStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující se k dané problematice. Je zde charakterizován veřejný sektor a jeho specifika v oblasti marketingu a následně jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. Druhá část obsahuje charakteristiku města Dačice z hlediska jeho obyvatel a vybavenosti a analýzu marketingového mixu a používaných komunikačních kanálů. V této části bylo také využito kvantitativní marketingové sondy, a kvalitativního marketingového výzkumu formou rozhovoru. U kvantitativního výzkumu bylo pro sběr dat zvoleno dotazování. Po vyhodnocení výzkumů a jejich porovnání se situační analýzou byla následně definována doporučení pro město, která by měla vést k zefektivnění marketingových procesů ve městě Dačice. Diploma thesis "The marketing and communication mix of the city of Dačice" focuses on the analysis of the existing marketing mix with an emphasis on communication in the city of Dačice. The first part of thesis summarises the theoretical starting points related to the issue. It includes characteristics of the public sector and its specifics in the field of marketing and consequently also the individual elements of the marketing and communication mix. The second part contains the characteristics of the town of Dačice in terms of its inhabitants and facilities, and analysis of the marketing mix and used communication channels. Quantitative marketing probes and qualitative marketing research were also used in this part of the thesis. For quantitative research was selected polling for data collection and for qualitative it was interview. After evaluation of the research and its comparison with the situational analysis was defined a recommendation for the city which should lead to a more effective marketing process in the city of Dačice and the overall development of the city.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]