ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový komunikační mix vybraného projektu

The Marketing Communication Mix of Particular Project

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Nováková Karolína
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Hanzlík Petr
Studijní obor
Řízení regionálních projektů
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se této problematiky a dále jsou zde popsány doporučující kroky různých autorů při tvorbě nové komunikační strategie. Na základě těchto kroků je vytvořen vlastní návrh postupu, který je aplikován v praktické části. V praktické části je dále charakterizován výše zmiňovaný projekt JSMEINLINE. Zpočátku je provedena analýza současného stavu pomocí situační analýzy, kterou lze označit za základní pilíř pro tvorbu nové komunikační strategie a dále se práce zabývá stanovením cíle kampaně, výběrem cílové skupiny, tvor-bou kreativního sdělení, výběrem vhodných komunikačních nástrojů, stanovením časového plánu a výše rozpočtu, průběhem realizace a definováním prvků kontroly.
 
The content of this thesis is the analysis of a current situation and then creation of a communication strategy for the project JSMEINLINE. Firstly, the teoretical part contains essential terms regarding this topic. Secondly, it states recommended aproaches of different authors on how to proceed with making new communication strategy. Initially, in the practical part my own project procedure is done based on the recom-mended ones in the theoretical part. Next, the analysis of current state is done using situation analysis which is the cornerstone of making new communication strategy. Lastly, the thesis deals with establishment of the main objective of the campaign, choice of the target group, creation of the creative statement, selection of the suitable comunication tools, schedule and the size of budget, realization and monitoring of the proposed activities.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/74027
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.363Mb)
PRILOHA (1.314Mb)
POSUDEK (621.8Kb)
POSUDEK (1.798Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [913]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV