Zobrazují se záznamy 133-152 z 1113

    • E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení 

      Autor: Růžička Marek; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Vondruška Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Obsahem diplomové práce je analýza současných možností e-mail marketingu, chatbotů a webových push notifikací a jejich využití v marketingovém mixu. Toho je docíleno pomocí analýzy nástrojů, které jsou dnes na trhu a jejich ...
    • Efektivita mediální komunikace organizace 

      Autor: Martina Švajnerová; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Štička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na ...
    • Efektivita spolupráce a komunikace globálních a distribuovaných týmů 

      Autor: Igliar Radovan; Vedoucí práce: Zloch Tomáš; Oponent práce: Švábenická Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Efektivní management koučovaných projektů 

      Autor: Slováková Renata; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Bobek Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Effect of Workplace Politics in Multicultural Organizations in India 

      Autor: Sandeep Kumar Saggam; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Politika na pracovišti v multikulturních organizacích v Indii je klíčovou oblastí pro výzkum, protože ovlivňuje motivaci zaměstnanců, spokojenost s prací a celkovou pohodu. Cílem této studie bylo identifikovat faktory, ...
    • Ekonomické dopady fluktuace zaměstnanců 

      Autor: Voláková Kristýna; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Protiva Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá fluktuací konkrétních zaměstnanců ve firmě a ekonomickými dopady, které jsou touto fluktuací způsobovány. Teoretická část se zabývá problematikou fluktuace, příčinami a faktory vzniku, ...
    • Ekonomické posouzení variant nízkoenergetického domu 

      Autor: Kolář Pavel; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Knápek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Ekonomické, energetické a ekologické aspekty elektromobility 

      Autor: Vojtěch Sláma; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Předmětem této práce je posouzení elektromobility a zevrubné posouzení přínosů a rizik elektromobility pro společnost i uživatele. Práce posuzuje elektromobilitu ze tří základních aspektů, a to z ekonomického, energetického ...
    • Ekonomický model firem 

      Autor: Hrazdil Daniel; Vedoucí práce: Dušková Iva; Oponent práce: Dobrylovský Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29)
    • Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup 

      Autor: Gabriela Koděrová; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Makovská Nikola
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky ...
    • Employer branding a personální marketing 

      Autor: Tereza Lačíková; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Kužílek Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkajících se značky zaměstnavatele, personálních ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Autor: Kulíšková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Autor: Kulíšková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Environmentální marketing ve vybraném podniku 

      Autor: Hofmanová Petra; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Majerová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající ...
    • Etika v podnikání 

      Autor: Saslíková Anna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • Etika využití umělé inteligence v marketingu 

      Autor: Alexander Keviczky; Vedoucí práce: Jindřichovská Irena; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá etickými otázkami, které přináší umělá inteligence. Nejprve se zaměřuje na samotnou umělou inteligenci. Stručně popisuje historii, popisuje různé typy a ukazuje několik příkladů. Kapitola 2 ...
    • Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh 

      Autor: Palma Daniel; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Matějů Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití ...
    • Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

      Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
      Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
    • Externalizace podpůrných procesů projekční kanceláře 

      Autor: Michal Stejskal; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato práce se zabývá problematikou externalizace v rámci projekční kanceláře a klade si za cíl tuto činnost blíže popsat. V rámci práce jsou přiblíženy projekční kanceláře z organizačního hlediska včetně procesů, které v ...