Now showing items 105-124 of 949

    • E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení 

      Author: Růžička Marek; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Vondruška Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Obsahem diplomové práce je analýza současných možností e-mail marketingu, chatbotů a webových push notifikací a jejich využití v marketingovém mixu. Toho je docíleno pomocí analýzy nástrojů, které jsou dnes na trhu a jejich ...
    • Efektivita mediální komunikace organizace 

      Author: Martina Švajnerová; Supervisor: Švihlíková Svatava; Opponent: Štička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na ...
    • Efektivita spolupráce a komunikace globálních a distribuovaných týmů 

      Author: Igliar Radovan; Supervisor: Zloch Tomáš; Opponent: Švábenická Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Efektivní management koučovaných projektů 

      Author: Slováková Renata; Supervisor: Švábenická Kateřina; Opponent: Bobek Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Ekonomické dopady fluktuace zaměstnanců 

      Author: Voláková Kristýna; Supervisor: Toth Daniel; Opponent: Protiva Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá fluktuací konkrétních zaměstnanců ve firmě a ekonomickými dopady, které jsou touto fluktuací způsobovány. Teoretická část se zabývá problematikou fluktuace, příčinami a faktory vzniku, ...
    • Ekonomické posouzení variant nízkoenergetického domu 

      Author: Kolář Pavel; Supervisor: Vytlačil Dalibor; Opponent: Knápek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Ekonomický model firem 

      Author: Hrazdil Daniel; Supervisor: Dušková Iva; Opponent: Dobrylovský Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29)
    • Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup 

      Author: Gabriela Koděrová; Supervisor: Dvořáková Zuzana; Opponent: Makovská Nikola
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky ...
    • Employer branding a personální marketing 

      Author: Tereza Lačíková; Supervisor: Dvořáková Zuzana; Opponent: Kužílek Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkajících se značky zaměstnavatele, personálních ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Author: Kulíšková Veronika; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Author: Kulíšková Veronika; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Environmentální marketing ve vybraném podniku 

      Author: Hofmanová Petra; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Majerová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající ...
    • Etika v podnikání 

      Author: Saslíková Anna; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh 

      Author: Palma Daniel; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Matějů Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití ...
    • Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Author: Klára Havelková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

      Author: Mesteková Sylva; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Dudová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
      Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
    • Externí strategická analýza pro vybranou společnost 

      Author: Bobek Ondřej; Supervisor: Molnár Zdeněk; Opponent: Měšťanová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Externí strategická analýza projektu Seniorportal 

      Author: Špičková Petra; Supervisor: Kukliš Igor; Opponent: Molnár Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů 

      Author: David Zahrádka; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů v bankovnictví 

      Author: Veronika Šebová; Supervisor: Skokanová Dagmar; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Diplomová práce se zabývá faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují inovace. Cílem této diplomové práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují úspěch a neúspěch inovace v podniku Česká spořitelna. První ...