Zobrazují se záznamy 375-394 z 1187

    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu 

      Autor: Eliška Došková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...
    • Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista 

      Autor: Michálková Simona; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o. 

      Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová analýza start-up firmy 

      Autor: Jan Kebrle; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ...
    • Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín 

      Autor: Fabián Filip; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp 

      Autor: Čemus Dominik; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Gruber David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě ...
    • Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR 

      Autor: Lhotková Kristýna; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru 

      Autor: Maxim Trojan; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů ...
    • Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci 

      Autor: Barbora Vokrouhlíková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. ...
    • Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-19)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická ...
    • Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner 

      Autor: Daniel Štípek; Vedoucí práce: Knihová Ladislava; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským ...
    • Marketingová strategie Domova pro seniory Háje 

      Autor: Alžbeta Krupová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskovém sektoru, konkrétně v Domově pro seniory Háje, příspěvková organizace. V práci je představena organizace a je provedena analýza stávající situace. Práce ...
    • Marketingová strategie pro start-up projekt 

      Autor: Procházková Šárka; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Voráčková Karolína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, ...
    • Marketingová strategie realitní kanceláře 

      Autor: Kateřina Oplatková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ...
    • Marketingová strategie RTI v Plzni 

      Autor: Bozděch Jan; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku 

      Autor: Radová Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Zárybnická Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ...
    • Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice 

      Autor: Včeláková Marie; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)
    • Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu 

      Autor: Martin Kubát; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...