ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu

Product Marketing Analysis in the Automotive Industry

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Eliška Došková
Vedoucí práce
Nováková Lenka
Oponent práce
Skokanová Dagmar
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2024-06-03



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému propojení automobilového průmyslu a marketingu. Druhá část se zaměřuje na analýzu vozu Kodiaq pomocí dvou zvolených nástrojů marketingové strategie. Data pro tuto analýzu jsou získána převážně prostřednictvím expertních rozhovorů, sekundárního výzkumu a na základě vlastních zkušeností z interního prostředí ve Škoda Auto a.s. Na základě výsledků analýzy jsou sestavena konkrétní doporučení v rámci marketingové strategie pro další generaci tohoto modelu.
 
The aim of the bachelor thesis is to analyse the Kodiaq at Škoda Auto a.s. and to propose a possible marketing strategy that could be applied to the next generation of the car. The first part of this thesis focuses on the theoretical link between the automotive industry and marketing. The second part focuses on the analysis of the Kodiaq car using the two chosen marketing strategy tools. The data for this analysis is mainly obtained through expert interviews, secondary research and from our own experience in the internal environment at Škoda Auto a.s. Based on the results of the analysis, specific recommendations are made in the marketing strategy for the next generation of this model.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115107
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (83.75Kb)
POSUDEK (946.3Kb)
POSUDEK (206.1Kb)
ROZHODNUTI (386.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV