Marketingová analýza start-up firmy
Marketing Analysis of a Startup Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Kebrle
Vedoucí práce
Nováková Lenka
Oponent práce
Fanta Petr
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky marketingu popsány a vysvětleny z teoretického hlediska. V druhé, praktické části, jsou jednotlivé složky analyzovány již ve vztahu ke společnosti a jsou provedeny analýzy vnějších a vnitřních vlivů, které jsou dále zasazeny do analýzy SWOT. Na základě výsledků jsou v závěru práce doporučeny možné kroky, které by měly být zakomponovány do budoucí marketingové strategie společnosti. The bachelor thesis aims to analyze the marketing of the start-up company Dobra rekonstrukce s.r.o. and analyze external and internal influences on society. In the first part of the bachelor's thesis, the individual basic components of marketing are described and explained from a theoretical point of view. In the second practical part, the individual components are analyzed already about the company, and analyzation of external and internal influences are carried out and further included in the SWOT analysis. Based on the results, possible steps will be recommended at the end of the work, which should be incorporated into the company's future marketing strategy.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]