Marketingová strategie Domova pro seniory Háje
Marketing Strategy Of Retirement Home Háje
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Alžbeta Krupová
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskovém sektoru, konkrétně v Domově pro seniory Háje, příspěvková organizace. V práci je představena organizace a je provedena analýza stávající situace. Práce byla psaná v době pandemie COVID-19 v České republice a proto je tímto aspektem ovlivněna. Cílem práce je návrh marketingové strategie Domova pro seniory Háje, v průběhu tvorby práce musela být z uvedeného důvodu zohledněna také aktuální situace, tedy pandemie COVID-19. Do návrhu marketingové strategie pro organizaci je tedy přidáno sdělení o její bezpečnosti pro klienty a jejich blízké. Na základě vyhodnocení marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou formulovány cíle marketingové strategie dle produktu, ceny, komunikace a bezpečnosti. V návaznosti na to jsou poté formulovány vlastní návrhy na změny produktové, cenové, komunikační a bezpečnostní strategie. The bachelor thesis deals with usage of marketing activities in the non-profit sector, specifically Re-tirement home Háje, a contributory organization. The work introduces the organization and analyses the current situation. The work was written during the COVID-19 pandemic in the Czech Republic and is therefore affected by this aspect. The aim of the work is to propose the marketing strategy of the Retirement home Háje, but during the creation of the work, the current situation had to be taken into account for this reason, i.e. the COVID-19 pandemic. The draft marketing strategy for the organization therefore adds a message about its security for clients and their families. Based on the evaluation of marketing analyses and marketing research, the goals of the marketing strategy are formulated according to product, price, communication and safety. Following this, own proposals for changes in product, price, communication and security strategy are then formulated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]