Marketingová strategie realitní kanceláře
Marketing Strategy of Real Estate Agency
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Oplatková
Vedoucí práce
Nováková Lenka
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi hlavními faktory: dohrou koronavirových opatření, válkou na Ukrajině, energetickou a ekonomickou krizí. Tyto faktory přinesly výzvy pro realitní kanceláře, které se nyní musí vypořádat s těmito obtížemi a čelit jim. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii a nástroje pro její tvorbu. Na základě získaných informací o aktuální situaci na realitním trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a rešerší byla provedena analýza vnějšího a vnitřního podnikatelského prostředí vybrané realitní kanceláře. Pomocí získaných informací byla formulována doporučení, která mají za cíl zlepšit marketingovou strategii vybrané realitní kanceláře a reflektovat aktuální situaci na realitním trhu. Over the last five years, the real estate market has undergone significant changes. After the beginning of the coronavirus pandemic, which initially triggered growth in the real estate market, the situation changed radically in 2022 and a downturn occurred, which was influenced by four main factors: coronavirus pandemic, the war in Ukraine, energy crisis and the economic crisis. These factors have brought challenges for real estate agencies, who now must deal with these difficulties. This bachelor thesis focuses on the marketing strategy and the tools for its creation. Based on the information gathered about the current situation in the real estate market and through expert interviews and research, an analysis of the external and internal business environment of the selected real estate agency was conducted. Using the information obtained, recommendations were formulated to improve the marketing strategy of the selected real estate agency to reflect the current situation in the real estate market.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [311]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...