Zobrazují se záznamy 315-334 z 585

    • Motivace zaměstnanců 

      Autor: Vašák Jakub; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Bakalářská práce se zabývá tvorbou motivačního systému ve vybraném podniku. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o motivaci, stimulaci a pracovní motivaci zaměstnanců v podniku. Dále je zde analyzována problematika ...
    • Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity 

      Autor: Dohnal Marcel; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou motivačního systému v podniku Cinema city Czech s.r.o. se zaměřením na poskytování benefitů. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o motivaci, především o pracovní motivaci zaměstnanců. ...
    • Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity 

      Autor: Dohnal Marcel; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou motivačního systému v podniku Cinema city Czech s.r.o. se zaměřením na poskytování benefitů. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o motivaci, především o pracovní motivaci zaměstnanců. ...
    • Motivace zaměstnanců ke kreativní činnosti 

      Autor: Sirka Jan; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce pojednává o kreativní práci zaměstnanců a motivaci k ní. Cílem práce je analyzovat podmínky, které ovlivňují zaměstnance k tvůrčí práci. Teoretická část se zaměřuje na téma kreativity z psychologického, ...
    • Motivace zaměstnanců ke vzdělávání 

      Autor: Kladivová Michaela; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Cílem teoretické části práce je analýza literatury na téma motivace zaměstnanců ke vzdělávání. Empirická část má za cíl analyzovat současný stav vzdělávání v podniku ZPA Pečky, a.s. a navrhnout opatření, která by vedla k ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Konečný Marek; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá motivací, pracovní motivací, potřebami, odvedeným výkonem a odměnou za pracovní výkon. Lidské zdroje a správné zacházení s nimi je v dnešní době nedocenitelnou součástí prosperující společnosti. ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Helmich Daniel; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-09)
      Bakalářská práce je zaměřena na motivaci zaměstnanců v podniku. Cílem této práce je analyzování motivovanosti a angažovanosti zaměstnanců, jejich spokojenosti, vzájemné komunikace, a působení motivačních nástrojů. Práce ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Sklenářová Iveta; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Hlavním tématem této bakalářská práce je motivace zaměstnanců. Cílem je výzkum způsobů a efektivity motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a podrobný rozbor tématu. Na ...
    • Možnosti obchodování na devizových trzích v kontextu koronavirové krize 

      Autor: Ondřej Dunder; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Obsahem této bakalářské práce je zhodnocení dopadu koronavirové pandemie na měnový trh. Práce si klade za cíl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy, které napomůžou k analýze dopadu covidu-19. Následně jsou statistickými ...
    • Možnosti placení prostřednictvím bitcoinové sítě 

      Autor: Ondřej Jabůrek; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Cílem bakalářské práce je popsat možnosti využití bitcoinové platební sítě v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmů kryptoměny, Bitcoin, bitcoinová platební síť a její fungování. Práce se ...
    • Možnosti společnosti ŠKODA AUTO na vietnamském trhu 

      Autor: Thi Bao Han Thach; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu příležitostí spojených se vstupem Škoda Auto na vietnamský trh. Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na příležitosti a výzvy vstupu Škoda Auto na vietnamský trh a identifikovat ...
    • Možnosti využívání sociálních sítí podniky 

      Autor: Machatová Patricie; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Tato bakalářská práce pojednává o sociálních sítích, které mohou být využí-vány jako nástroje moderní personalistiky. Nástroje, pomocí kterých se můžou firmy propagovat, zviditelnit a v ideálním případě najít nové kvalitní ...
    • Mystery calling ve vybraných společnostech 

      Autor: Merva Josef; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...
    • Mystery shopping - Marketingový výzkum v praxi 

      Autor: Samcová Šárka; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-29)
      Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, ...
    • Mystery shopping a jeho využití ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)
      Bakalářská práce zkoumá za pomoci metody mystery shopping hodnocení poskytnutého servisu služeb 5 vybraných značkových prodejen T-mobilu Czech Republic a. s. v Praze. Zaměření bakalářské práce je především na hodnocení ...
    • Mystery shopping v personální agentuře 

      Autor: Liďáková Kristýna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Hrabcová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá metodou zvanou mystery shopping v souvislosti s hodnocením pracovníků v personální agentuře. V teoretické části shrnuje dosavadní poznatky o dané metodě, dále se zabývá podobami hodnocení zaměstnanců ...
    • Mystery shopping v praxi 

      Autor: Žďárská Nikola; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Tato bakalářská práce na téma Mystery Shopping v praxi, je rozdělena na teoretic-kou a praktickou část. V teoretické části se především zabývám vysvětlením poj-mů strategický marketing, marketingový výzkum, a nakonec ...
    • Mystery shopping v restauracích hotelů Prague Star 

      Autor: Kuželová Barbora; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá realizací techniky mystery shoppingu v hotelových restauracích a jejímu následnému vyhodnocení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje ...
    • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

      Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
    • Mystery shopping ve společnosti Baťa 

      Autor: Havelková Klára; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-15)
      Cílem bakalářské práce je seznámit čtenáře s technikou Mystery Shopping, která je součástí marketingového výzkumu. Jsou popsány jednotlivé fáze, výhody, přínos i klíčová postava - mystery shopper. Teoretická část se rovněž ...